Oferty pracy źródłem nowych informacji o strategii w świecie Gwiezdnych wojen

Mikołaj Ciesielski
2024/03/19 09:10
0
0

Wygląda na to, że deweloperzy ze studia Bit Reactor chcą dotrzeć do jak największej liczby graczy i wykorzystać najnowsze technologie.

Na początku marca potwierdzono, że prace nad strategią w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts cały czas trwają. Część graczy obawiała się, że nadchodząca produkcja Bit Reactor podzieli los strzelanki od Respawn Entertainment skierowanej do fanów marki Star Wars i również zostanie anulowana. Na szczęście – jak wspomnieliśmy wyżej – tak się nie stało, a w sieci pojawiły się nowe informacje na temat rzeczonego tytułu.

Star Wars Battlefront II
Star Wars Battlefront II

Strategia w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts powstaje na Unreal Engine 5

Źródłem nowych szczegółów na temat strategii w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts są udostępnione przez Bit Reactor oferty pracy. Studio szuka m.in. starszego artysty efektów wizualnych, a opis stanowiska ujawnia, że gra powstaje na Unreal Engine 5. Deweloperzy zapowiadają, że za sprawą wspomnianego silnika zamierzają odpowiedzieć niezwykłe historie z uniwersum Star Wars, które będą „wspierane przez niesamowitą oprawę wizualną”.

GramTV przedstawia:

To jednak nie koniec interesujących informacji na temat nadchodzącej produkcji studia Bit Reactor. Pozostałe oferty pracy sugerują bowiem, że strategia w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts zmierza nie tylko na PC, ale także na konsole Sony i Microsoftu. Studio poszukuje bowiem osób, które w przeszłości miały okazję pracować nad multiplatformowymi tytułami. Niestety we wspomnianych ogłoszeniach na próżno szukać dodatkowych szczegółów na temat gry.

Na koniec przypomnijmy, że strategia w świecie Gwiezdnych wojen od Electronic Arts i studia Bit Reactor wciąż nie doczekała się oficjalnej prezentacji. Amerykańska firma nadal nie ujawniła również, kiedy możemy spodziewać się premiery. Warto natomiast dodać, że na czele zespołu odpowiedzialnego za wspomnianą produkcję stoi Greg Foerstch, czyli były deweloper Firaxis Games oraz dyrektor kreatywny XCOM: Enemy Unknown i XCOM 2.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!