Jakiś czas temu twórcy Cities Skylines 2 przyznali, czego najbardziej żałują jeśli chodzi o najnowszą odsłonę city buildera. Nie jest zaskoczeniem, że mowa o braku oficjalnego wsparcia dla modyfikacji, które stanowiły bardzo ważną część pierwszej części gry. Tymczasem pojawił się nowy wpis od deweloperów, w którym ponownie poruszony został temat modów.
Twórcy Cities Skylines 2 wciąż przygotowują oficjalne wsparcie dla modyfikacji
Na forum Paradoxu pojawił się kolejny wpis od twórców Cities Skylines 2. Tym razem w „Słowie Tygodnia” bardziej szczegółowo umówiony został status przygotowań oficjalnego wsparcia dla modyfikacji. Deweloperzy zdają sobie sprawę z tego, jak bardzo wyczekiwaną przez miłośników gry funkcją jest to narzędzie, jednak nadal nie mają najlepszych wieści dla zainteresowanych.
Jak zaznaczają twórcy, w kwestii oficjalnych modów do Cities Skylines 2 „jest jeszcze wiele do zrobienia”. Zespół wciąż potrzebuje czasu, aby dopracować wszystkie elementy i współpracuje od kilku miesięcy z zamkniętą grupą moderów i twórców treści, którzy testują funkcję. Jeśli zaś chodzi o narzędzie, wsparcie dla modyfikacji ma obejmować Paradox Mods, Code Modding oraz edycję map.
Oficjalne wsparcie dla modów ma zadebiutować w ramach otwartej bety. Jak zaznacza Mariina Hallikainen, szefowa studia, prace nad ulepszeniem funkcji będą trwały również po fazie publicznych testów, kiedy pojawi się więcej opinii oraz sugestii ze strony społeczności. Na ten moment zainteresowanym pozostaje zatem oczekiwać na kolejne komunikaty w sprawie oficjalnego wsparcia dla modów w Cities Skylines 2, które mogą jednak nie pojawić się w najbliższym czasie.
Na zakończenie warto przypomnieć, że Cities Skylines 2 zadebiutowało na rynku 24 października 2023 roku. W city-builder od Colossal Order można obecnie zagrać na PC.
Wczytywanie ramki mediów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!