Activision ujawniło również, ile pieniędzy na grę wydali użytkownicy wspomnianego tytułu od momentu premiery produkcji.
Activision ujawniło również, ile pieniędzy na grę wydali użytkownicy wspomnianego tytułu od momentu premiery produkcji.
Call of Duty: Mobile zadebiutowało na rynku w październiku 2019 roku i z miejsca stało się wielkim hitem. W trakcie pierwszych 24 godzin grę pobrano 3 miliony razy, a pod koniec roku tytuł sprawdziło ponad 170 milionów użytkowników, a sama produkcja generowała ogromne przychody. Okazuje się jednak, że popularność mobilnej odsłony serii Call of Duty cały czas nie słabnie, a firma Activision podzieliła się nowymi danymi na temat wspomnianej gry.
Bobby Kotick, dyrektor generalny Activision, poinformował, że od momentu premiery Call of Duty: Mobile zostało pobrane ponad 500 milionów razy. To jednak nie koniec zawrotnych liczb, ponieważ Kotick ujawnił, że od października 2019 roku użytkownicy wydali we wspomnianej produkcji ponad miliard dolarów. Oba wyniki robią naprawdę ogromne wrażenie, a wiele wskazuje na to, że mobilne Call of Duty w nadchodzących miesiącach nadal będzie cieszyć się równie dużym zainteresowaniem.
Jak wspomnieliśmy wyżej, Call of Duty: Mobile zadebiutowało w październiku 2019 roku na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android. Produkcja dystrybuowana jest w modelu free-to-play, ale wewnątrz gry nie brakuje różnego rodzaju mikropłatności. Warto wspomnieć, że jakiś czas temu Activision przekonywało, że sukces mobilnej odsłony serii Call of Duty pokazuje, dlaczego Diablo Immortal jest dobrym pomysłem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!