Pojedynki między graczami nie są czymś popularnym w grach ARPG (czy też: Diablo-like, jak woleliby niektórze), aczkolwiek twórcy często oferują takie rozwiązania.
Walka między graczami, pojedynki PvP.
Walka między graczami, pojedynki PvP.
Pojedynki między graczami nie są czymś popularnym w grach ARPG (czy też: Diablo-like, jak woleliby niektórze), aczkolwiek twórcy często oferują takie rozwiązania.
Path of Exile 2 zaoferuje bardzo prostą, podstawową formę PvP, czyli pojedynki między dwójką graczy. Nie wiadomo, czy w przyszłości system rywalizacji zostanie bardziej rozbudowany, ale raczej nie należy się tego spodziewać.
Pojedynki nie będą jednak nawet rozgrywane na specjalnej arenie PvP (jak w pierwszej odsłonie), a w lokacji, w której spotkają się - i zaakceptują rzucone wyzwanie - gracze.
Warto zaznaczyć, że Path of Exile 2 - tak jak oryginał - nie jest projektowane i balansowane pod tryb walk PvP. W przypadku pojedynku, gracz z gorszym ekwipunkiem praktycznie nie ma szans w starciu z rywalem z lepszą zbroją, bronią i akcesoriami.
Biorąc pod uwagę ogrom możliwości buildów i kierunków rozwoju postaci, wielką różnorodność przedmiotów, atrybutów i pasywnych talentów oraz kombinacji gemów (skilli), można śmiało założyć, że PvP nigdy nie będzie dopracowanym i istotnym elementem PoE 2.
Wróć do strony głównej: Path of Exile 2 - Poradnik, wskazówki
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!