Path of Exile 2 zostanie nieco ułatwione. Szczegóły nowej aktualizacji

Radosław Krajewski
2025/02/04 09:30
3
0

Najnowszy patch pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Grinding Gear Games postanowiło usprawnić rozgrywkę.

Wydane w ubiegłym roku w ramach wczesnego dostępu Path of Exile 2 zebrało mnóstwo uwag od graczy i Grinding Gear Games jeszcze pod koniec stycznia wydało komunikat, w którym zapewnili fanów, że chcą dostarczyć im jak najlepszą obsługę klienta. Swojego słowa chcą dotrzymać ujawniając m.in. szczegóły nowej aktualizacji do swojej gry, która trafi na serwery jeszcze w tym tygodniu. Update 0.1.1c doczeka się wkrótce pełnego omówienia, ale już teraz deweloperzy uchylili rąbka tajemnicy, czego możemy oczekiwać. Z podanych zmian wynika, że tytuł zostanie nieco ułatwiony.

Path of Exile 2

Path of Exile 2 – szczegóły nowej aktualizacji

Patch 0.1.1 wprowadził możliwość sześciokrotnego odrodzenia się przy bossie Arbiter of Ash. Wtedy też GGG zapowiedziało, że również kolejni bossowie mogą otrzymać podobną mechanikę. Tak też się stanie i gracze będą mogli odrodzić się maksymalnie pięć razy w walce z Olrothem, a także w obszarach Twisted Domain oraz Crux of Nothingness, w zależności od wybranego poziomu trudności.

Kolejnymi ułatwieniami będzie dodanie większej liczby punktów kontrolnych na kilku mapach oraz zmienienie ich rozmieszczenia. Aktualizacja doda także do minimapy ikony strongboxów, a ikony mechanik ligowych nie będą więcej znikać, niezależnie od odległości, co ułatwi graczom do nich powrót. Ostatnią duża zmianą jest możliwość przechodzenia minionów przez mniejsze szczeliny.

GramTV przedstawia:

Nadchodzący update to także poprawki licznych błędów, w tym awarii graczy z Windowsem 24h2, czy naprawienie buga związanego z nie renderowaniem się części atlasu. Grinding Gear Games usprawniło także rozgrywkę na gamepadzie.

Już wkrótce powinniśmy poznać pełną rozpiskę aktualizacji 0.1.1c do Path of Exile 2. Studio nie zdradziło dokładnej daty premiery, ale gracze mogą liczyć na wprowadzenie zmian przed nadchodzącym weekendem.

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
07/02/2025 20:49
Silverburg napisał:

Też bym nie nazwał tego ułatwieniem i w grę nie grałem, opieram się jedynie na tym, co czytałem o tej grze, ale:- 1 zgon na mapie/bossie i game over dla mnie przekreśla granie w 2 osoby. Jeśli tylko jedna osoba zginie, to musi czekać, aż druga skończy mapę lub sama zginie? Dla mnie bez sensu, zabija przyjemność gry razem.

- Tempo chodzenia przypomina mi styl Blizzarda, gdzie robią daily questa na szczycie góry, którą trzeba obiec na około 4 razy: raz, aby questa wziąć, drugi aby zejść z góry (inaczej się nie da), trzeci, aby oddać i czwarty, aby zejść ponownie. Przyznaję, że buildy w Poe1 na Flicker Strike były takie, że ledwo było widać, co się dzieje, ale celowe spowolnienie chodzenia w grze jakoś mi nie leży.

- Póki co microtransakcje nie zostały przeniesione do Poe2, w tym powiększona skrzynka. Mylę się, czy faktycznie tak jest?

dariuszp napisał:

Nie czaje gdzie to ułatwienie. Chyba że Boss ma dalej tyle HP ile miał.

W całej grze miałem problem tylko z bossem aktu pierwszego i tylko na jednym buildzie.

Eksperymentowałem z nową klasą.

Oprócz tego tylko raz miałem problem kiedy tylko raz trafiłem na mini bossa z taką regeneracja życia że nie mogłem go zabić.

Ale na wszystkie godziny spędzone z POE jeden taki przypadek który naprawiłem wychodząc i wchodząc do lokacji to całe nic.

Nie kupowałem nic w POE1 więc nie mam pojęcia. Co do śmierci podczas co-opa to się zgadza ale jak na razie jedynie kiedy zaliczyłem śmierć podczas co-opa albo ktoś z mojego party umarł to podczas walki z bossami a tak długo jak ktoś skończy walkę tak długo możesz wstać i zebrać przedmioty.

Dodali już możliwość podnoszenia się koło bossów. Obstawiam że śmierć w co-opie też usprawnią. Od tego jest EA.

Silverburg
Gramowicz
04/02/2025 10:07
dariuszp napisał:

Nie czaje gdzie to ułatwienie. Chyba że Boss ma dalej tyle HP ile miał.

W całej grze miałem problem tylko z bossem aktu pierwszego i tylko na jednym buildzie.

Eksperymentowałem z nową klasą.

Oprócz tego tylko raz miałem problem kiedy tylko raz trafiłem na mini bossa z taką regeneracja życia że nie mogłem go zabić.

Ale na wszystkie godziny spędzone z POE jeden taki przypadek który naprawiłem wychodząc i wchodząc do lokacji to całe nic.

Też bym nie nazwał tego ułatwieniem i w grę nie grałem, opieram się jedynie na tym, co czytałem o tej grze, ale:- 1 zgon na mapie/bossie i game over dla mnie przekreśla granie w 2 osoby. Jeśli tylko jedna osoba zginie, to musi czekać, aż druga skończy mapę lub sama zginie? Dla mnie bez sensu, zabija przyjemność gry razem.

- Tempo chodzenia przypomina mi styl Blizzarda, gdzie robią daily questa na szczycie góry, którą trzeba obiec na około 4 razy: raz, aby questa wziąć, drugi aby zejść z góry (inaczej się nie da), trzeci, aby oddać i czwarty, aby zejść ponownie. Przyznaję, że buildy w Poe1 na Flicker Strike były takie, że ledwo było widać, co się dzieje, ale celowe spowolnienie chodzenia w grze jakoś mi nie leży.

- Póki co microtransakcje nie zostały przeniesione do Poe2, w tym powiększona skrzynka. Mylę się, czy faktycznie tak jest?

dariuszp
Gramowicz
04/02/2025 09:39

Nie czaje gdzie to ułatwienie. Chyba że Boss ma dalej tyle HP ile miał.

W całej grze miałem problem tylko z bossem aktu pierwszego i tylko na jednym buildzie.

Eksperymentowałem z nową klasą.

Oprócz tego tylko raz miałem problem kiedy tylko raz trafiłem na mini bossa z taką regeneracja życia że nie mogłem go zabić.

Ale na wszystkie godziny spędzone z POE jeden taki przypadek który naprawiłem wychodząc i wchodząc do lokacji to całe nic.




Trwa Wczytywanie