Jak podaje między innymi serwis GameSpot, szef studia Starbreeze – Tobias Sjogren – pożegnał się z pracą w związku z dość słabą premierą gry PayDay 3. Informacja o jego zwolnieniu została przekazana za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej studia, gdzie omówiono również najbliższą przyszłość zespołu.
Szef studia Starbreeze pożegnał się z pracą z powodu słabej premiery gry PayDay 3
Zarząd firmy zdecydował się odwołać Sjogrena ze skutkiem natychmiastowym. Na jego miejsce powołano tymczasowo Juergena Goeldnera, który jest członkiem zarządu od 2013 roku; będzie on sprawował funkcję CEO aż do czasu ogłoszenia nowego prezesa. Równocześnie studio poinformowało, że rozpoczęto już proces rekrutacji na to stanowisko, zaś przewodniczący zarządu Torgny Hellstrom, powiedział wprost:
Firma ma jasną strategię skoncentrowaną na tworzeniu atrakcyjnych gier w oparciu o własne i licencjonowane IP. Skonsolidowana ocena zarządu jest taka, że realizacja strategii wymaga innego przywództwa.
Oczywiście, oficjalnie nie podano, że przyczyną zwolnienia Sjogrena jest nieudana premiera PayDay 3, ale po takim stwierdzeniu zdaje się to wręcz oczywiste. PayDay 3 zmaga się aktualnie z wieloma problemami, z czego największym jest chyba popularność tej produkcji – czy raczej jej brak. Jak informowaliśmy Was w osobnej wiadomości, PayDay 2 przyciąga średnio ponad 90 razy więcej graczy niż najnowsza odsłona.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że PayDay 3 zadebiutował na rynku 21 września ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S i PlayStation 5.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!