Druga część Na noże przyciągnęła widzów przed ekrany podczas świąt.
Netflix podzielił się statystykami oglądalności swoich najpopularniejszych produkcji podczas okresu świątecznego. Użytkownicy platformy chętnie spędzali ten czas przed ekranami, sprawdzając najnowsze propozycje Netflixa. Największym wygranym okazał się Glass Onion: Film z serii „Na noże”, który zadebiutował w serwisie 23 grudnia. Film Riana Johnsona oglądano przez pierwsze trzy dni od premiery przez 82,1 milionów godzin, co daje około 35 mln gospodarstw domowych.
Glass Onion zaliczył szóste najlepsze otwarcie dla oryginalnego filmu Netflixa. Możemy spodziewać się, że w pierwszym pełnym tygodniu film zaliczy wzrost oglądalności, jak zwykle ma to miejsce przy tak dużych produkcjach. Nie wiadomo jednak, czy filmowi uda się znaleźć na liście dziesięciu najpopularniejszych filmów Netflixa. Obecnie na dziesiątym miejscu znajduje się The Kissing Booth 2 z wynikiem 209,2 mln godzin w ciągu pierwszych 28 dni od premiery.
Wiedźmin: Rodowód krwi – pierwsze wyniki oglądalności serialu
Wiedźmin: Rodowód krwi zadebiutował w niedzielę, drugiego dnia świąt, dlatego na tygodniowej liście znalazły się wyniki tylko z premierowego dnia. W pierwszym dniu serial oglądano przez 15,8 milionów godzin, co dało dopiero siódme miejsce na liście najpopularniejszych anglojęzycznych seriali na Netflixie.
GramTV przedstawia:
Wyniki z pojedynczego dnia niestety nie dadzą nam wskazówki, czy Wiedźmin: Rodowód krwi okaże się hitem Netflixa, czy też widzowie zrezygnowali z oglądania tego tytułu z powodu bardzo niskich ocen, również od widzów, którzy zdążyli zobaczyć już czteroodcinkowy miniserial. Na pełniejsze wyniki będziemy musieli poczekać do przyszłego tygodnia.