Pierwszy patch do Baldur's Gate 3 będzie ogromny. Larian obiecuje, że obejmie ponad tysiąc poprawek i zmian

Krzysztof Żołyński
2023/08/16 13:00
2
0

Larian zapowiedział pierwszy patch do swojej najnowszej produkcji, Baldur’s Gate 3. Jak zapowiada deweloper, będzie ogromny i naprawi ponad tysiąc znanych problemów.

Dyrektor generalny firmy, Swen Vincke, nakreślił plan działania dewelopera, który opublikowano we wtorek na Twitterze.

Pierwszy patch do Baldur's Gate 3 będzie ogromny. Larian obiecuje, że obejmie ponad tysiąc poprawek i zmian

Obecnie skupiamy się na naprawianiu wszelkich zgłaszanych problemów, ale słuchamy sugestii.

Od czasu premiery gry na PC, która miała miejsce 3 sierpnia, Larian wydał trzy poprawki do Baldur’s Gate 3, usuwając setki awarii, blokad i błędów. Vincke ujawnił, że przed premierą dużego patcha, pojawi się jeszcze jeden, czwarty z kolei hotfix.

Larian zapowiedział ogromny patch do Baldur’s Gate 3

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Jedną z bardzo oczekiwanych przez graczy opcji, jest możliwość zmiany wyglądu postaci w trakcie gry. Larian obiecał jej wprowadzenie i aktualnie pracuje nad odpowiednia poprawką.

Warto przypomnieć, że na 6 września zaplanowano premierę gry na PlayStation 5, a wersja na Xboxa znajduje się w fazie rozwoju. W tym ostatnim wypadku, Larian stwierdził, że być może będą konieczne pewne kompromisy, umożliwiające ominięcie problemów technicznych napotkanych podczas produkcji wersji na konsole Microsoftu.

Komentarze
2
ZubenPL
Gramowicz
16/08/2023 18:36
dariuszp napisał:

Ja bym chętnie zobaczył coś co przyśpieszy walkę w dużych lokacjach jak np. baza goblinów. Wasteland 3 to fajnie rozwiązał gdzie po prostu przeciwnicy poruszają się równocześnie.

Żeby nie było, w niemal wszystkich wypadkach starcia są na tyle małe że to nie problem. Kłopot jest tylko w największych lokacjach. Gdzie btw. walka jest opcjonalna.

no u mnie baza goblinów to był seria małych walk a gdy już po zabiciu ostatniego że swoich przywódców wszyscy zrobili się wrodzy i tak już tylko 1/3 wciąż żyła xD Jedynie jak wychodziłem na głównym placu była duża bitwa ale tu 2 czary obszarowe zrobił 90% roboty. 

dariuszp
Gramowicz
16/08/2023 16:05

Ja bym chętnie zobaczył coś co przyśpieszy walkę w dużych lokacjach jak np. baza goblinów. Wasteland 3 to fajnie rozwiązał gdzie po prostu przeciwnicy poruszają się równocześnie.

Żeby nie było, w niemal wszystkich wypadkach starcia są na tyle małe że to nie problem. Kłopot jest tylko w największych lokacjach. Gdzie btw. walka jest opcjonalna.