Jedną z najciekawszych mechanik Xboxa Series X/S jest FPS Boost, który wprowadza możliwość zagrania w tytuły ze wstecznej kompatybilności z wyższą liczbą klatek na sekundę. Produkcje, które na Xbox One czy Xbox 360 działały tylko w 30 FPS-ach, na Xbox Series X/S mogą osiągać nawet dwukrotnie lepszą płynność. Technologia ta nie została wprowadzona do PlayStation 5, ale powstała nieoficjalna modyfikacja, którą zespół Digital Foundry przetestował i jest nią zachwycony.
PlayStation 5 z FPS Boost w nieoficjalnej modyfikacji
Redaktorzy Eurogamer współpracowali z twórcą modyfikacji, która odblokowuje lepszą wydajność w grach z PlayStation 4. Niestety jest to rozwiązanie wyłącznie dla wąskiej grupy osób, którzy mogą pozwolić sobie na zmodyfikowanie swoich PlayStation 5. Sony może się jednak w przyszłości zainspirować się tym projektem, lub nawet zaprosić jego twórcę do współpracy, aby opracował podobne rozwiązanie dla PlayStation 6.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!