Jeśli ktoś szuka pomocy w kwestiach związanych z PlayStation, to raczej nie znajdzie jej już na Twitterze. Na profilu Ask PlayStation pojawiła się właśnie informacja, że Japończycy kończą z udzielaniem graczom bezpośredniej pomocy poprzez Twittera. Ten rodzaj wsparcia jest jeszcze możliwy jedynie do końca lipca.
W poście czytamy:
Od 1 sierpnia uzyskanie bezpośredniego wsparcia PlayStation na Twitterze nie będzie już możliwe. W celu skontaktowania się z obsługą PlayStation wejdź tutaj. Natomiast jeśli chcesz zapoznać się z artykułami i materiałami dotyczącymi problemu, odwiedź tę stronę.
PlayStation i zakup Bungie
A jeśli chodzi o inne wieści dotyczące PlayStation, niedawno informowaliśmy, że studio Bungie, znane przede wszystkim z marek Halo i Destiny, dołączyło oficjalnie do rodziny PlayStation. Kilka dni temu obydwie firmy potwierdziły w mediach społecznościowych finalizację procedur dotyczących przejęcia.