PlayStation kończy z udzielaniem pomocy technicznej poprzez Twittera

DK
2022/07/18 22:05
2
0

Japończycy już niebawem zrezygnują z bezpośredniego wsparcia dla graczy za pośrednictwem tego portalu.

Jeśli ktoś szuka pomocy w kwestiach związanych z PlayStation, to raczej nie znajdzie jej już na Twitterze. Na profilu Ask PlayStation pojawiła się właśnie informacja, że Japończycy kończą z udzielaniem graczom bezpośredniej pomocy poprzez Twittera. Ten rodzaj wsparcia jest jeszcze możliwy jedynie do końca lipca.

PlayStation kończy z udzielaniem pomocy technicznej poprzez Twittera

W poście czytamy:

Od 1 sierpnia uzyskanie bezpośredniego wsparcia PlayStation na Twitterze nie będzie już możliwe. W celu skontaktowania się z obsługą PlayStation wejdź tutaj. Natomiast jeśli chcesz zapoznać się z artykułami i materiałami dotyczącymi problemu, odwiedź tę stronę.

PlayStation i zakup Bungie

A jeśli chodzi o inne wieści dotyczące PlayStation, niedawno informowaliśmy, że studio Bungie, znane przede wszystkim z marek Halo i Destiny, dołączyło oficjalnie do rodziny PlayStation. Kilka dni temu obydwie firmy potwierdziły w mediach społecznościowych finalizację procedur dotyczących przejęcia.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2

Z drugiej strony rozumiem jednak ruch Sony - media społecznościowe zasadniczo nie powinny być od załatwiania takich spraw z prostego powodu... Kontrola tego, czy dane zlecenie zostało wykonane.

I nie mówię tu nawet o kontroli ze strony firmy, a raczej ze strony osoby udzielającej pomocy, bo wtedy wiadomo czy dany ticket jest otwarty, czy dana osoba nadal potrzebuje pomocy. Zawsze po numerze ticketu łatwiej jest odnaleźć osobę, której sprawa dotyczy i kontynuować ją w innym dziale. Ewentualnie po prostu osób działających w ramach DOK jest więcej niż jedna-dwie zajmujące się profilami marki.

Jasne, strona Support może być źródłem wiedzy czy informacji o stanie usług, ale sprawy wymagające głębszego grzebania w danych usera również wymagają klauzuli RODO czy innych cudów. Natomiast to, jak działa DOK PlayStation to już inna bajka, bo to również oznacza, że powinni zwiększyć ekipę odpowiedzialną za tematy tego typu.

dariuszp
Gramowicz
19/07/2022 06:03

Support poprzez Twitter to był świetny pomysł. Lata temu jeszcze przed 2FA ktoś dostał się do mojego konta PSN i zmienił tam email. Powodem było to że hasło z PSN używałem w innym serwisie którego baza danych wyciekła. Zmieniłem hasła w serwisach na unikalne ale zapomniałem o PSN.

No i ich normalny support nie funkcjonował w niedziele wieczorem. Przeczytałem że można uzyskać pomoc przez Twitter więc napisałem tam.

Ich pracownik z Twittera dał mi link do czatu żeby podłączyło mnie bezpośrednio do niego nawet jak oficjalnie czat nie funkcjonował w niedziele wieczorem. Potwierdził moją tożsamość i odzyskał moje konto. 

Także mając bardzo dobre doświadczenia mam nadzieje że rezygnacja z tej formy pomocy oznacza że normalny support będzie teraz dostępny 24/7?