Arkane Studios przygotowało długo obiecywany tryb 60 klatek na sekundę na Xbox Series X/S w ramach dużej aktualizacji, która zapewnia także lepszą wydajność na PC, możliwość atakowania przeciwników z ukrycia, zwiększoną liczbę wrogów i kilka innych, mniej znaczących zmian.
O trybie 60 klatek na sekundę w Redfall wspomniano po raz pierwszy w kwietniu, po tym jak Bethesda ogłosiła, że w momencie premiery gra będzie zablokowana w rozdzielczości 1440p i 30 klatkach na sekundę na Xbox Series X i S. Studio podało wówczas, że „tryb wydajności” w 60 klatkach na sekundę zostanie dodany w pewnym momencie po premierze, ale wtedy nikt nie sądził, że trzeba będzie tyle czekać.
Redfall – w końcu pojawiają się zapowiadane poprawki
Tryb wydajności w Redfall stanowi część istotnej aktualizacji na Xbox Series X/S i PC, która dotyczy wszystkiego, od rozgrywki i wydajności po dostępność. Informacje o poprawkach obiecują na przykład poprawę wydajności i stabilności komputera w szerokim zakresie konfiguracji sprzętowych, a także poprawki dotyczące problemów z pamięcią i grafiką na kartach graficznych AMD.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!