Wyniki nowego badania wykazały, że prawie połowa użytkowników serwisu Netflix zrezygnowałaby z subskrypcji, gdyby wzrosła cena abonamentu bez reklam. Dzieje się tak po tym, jak Netflix zapowiedział niedawno podwyżki, które mają nastąpić po zakończeniu strajku hollywoodzkich aktorów. W tej chwili nie ma jasności, kiedy to może nastąpić i o ile wzrosną ceny.
Z badania przeprowadzonego przez CivicScience wynika, że 39% użytkowników Netflixa zrezygnowałoby z konta bez reklam w przypadku wzrostu cen. Natomiast 31% stwierdziło, że przeszłoby na Netflix z reklamami, a tylko 29% stwierdziło, że nadal będzie korzystać z subskrypcji bez reklam.
Podwyżka cen może być groźna dla Netflixa?
Badanie CivicScience przeprowadzono 10 października, a udział wzięło w nim 4000 osób posiadających wykupioną subskrypcję Netflixa.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!