Polskie produkcje nie mają problemu, aby wybić się na Netflixie i stać się hitami nie tylko w naszym kraju. Najnowszym tego dowodem jest Miłość do kwadratu jeszcze raz, która zadebiutowała na platformie 13 lutego z okazji Walentynek. Pomimo konkurencji w postaci amerykańskiego U ciebie czy u mnie, polski film przyciągnął do siebie widzów, zajmując pierwsze miejsce na liście najpopularniejszych nieanglojęzycznych filmów na Netflixie.
Miłość do kwadratu jeszcze raz drugim najchętniej oglądanym filmem Netflixa
Miłość do kwadratu jeszcze raz oglądano przez 12,76 mln godzin. Chociaż ubiegły tydzień nie obfitował w żadne duże premiery, to warto odnotować, że polska komedia romantyczna była drugim najczęściej odtwarzanym filmem na platformie bez podziału na językowe kategorie. Jedynie U Ciebie czy u mnie zdołało przyciągnąć większą widownię i film osiągnął wynik 53,81 miliona godzin w ciągu pierwszego pełnego weekendu.