W ubiegłym tygodniu na Netflixie zadebiutował nowy polski film. Tym razem była to nietypowa produkcja, gdyż nie otrzymaliśmy kolejnej komedii romantycznej, czy horroru, ale pełnoprawne kino akcji. Dzień matki zadebiutował w środę i w ciągu pierwszych pięciu dni oglądano produkcję przez 24,2 miliony godzin. To drugi najwyższy wynik oglądalności filmu w całym ubiegłym tygodniu na Netflixie. Polski tytuł musiał uznać wyższość tylko Matce z Jennifer Lopez, która w trzecim tygodniu zaliczyła 34,69 mln godzin.
Dzień matki jedną z największych nieanglojęzycznych premier na Netflixie
Dzień matki może pochwalić się jednym z najwyższych startów dla tegorocznych filmów nieanglojęzycznych. Lepsze wyniki w premierowym tygodniu zaliczyły tylko Narvik (37,9 mln godzin), Viking Wolf (28 mln godzin) oraz AKA (32,5 mln godzin).