God of War Ragnarok – porównanie grafiki na PS5 i PS5 Pro
W 2022 roku na rynek trafił God of War Ragnarok. Produkcja może pochwalić się rewelacyjnym odbiorem wśród recenzentów – serwis Metacritic wskazuje na średnią ocen na poziomie 94/100. Gra ukazała się także na PC, gdzie cieszy się równie świetnymi opiniami. Recenzje na Steamie są „bardzo pozytywne”.
W związku z niedawną premierą PlayStation 5 Pro kanał ElAnalistaDeBits udostępnił porównanie grafiki God of War Ragnarok. Na materiale możemy zaobserwować, jak działa tytuł na najnowszej konsoli Sony. Według ElAnalistaDeBits tryb jakości różni się od trybu wydajności „drobnymi szczegółami”, występują lepsze cienie, odbicia i niektóre tekstury. Jak czytamy w opisie:
PS5 Pro pozwala nam wybrać pomiędzy TAA i PSSR. PSSR skaluje rozdzielczość, co wiąże się z kosztem wydajności wynoszącym około 10 klatek na sekundę. Nie zauważymy tego jednak, jeśli gramy w 60 Hz. PSSR powoduje pewne artefakty w niektórych obszarach, takich jak odbicia lub broda Kratosa.
Biorąc pod uwagę, że różnica między trybem wydajności i jakości jest minimalna pod względem ustawień i rozdzielczości, polecam grę w trybie Performance + TAA. W ten sposób PS5 Pro uzyskuje średnio 20/30 klatek na sekundę przewagi nad PS5, osiągając w niektórych momentach 120 klatek na sekundę.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy, że God of War: Ragnarok zadebiutował 9 listopada 2022 roku. Gra jest dostępna na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5 oraz – od 19 września 2024 roku – na PC.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!