Reklama mobilnej wersji Guitar Hero wywołała mieszane reakcje.
Na oficjalnym Instagramie firmy Activision pojawiła się reklama sugerująca rychłe wydanie gry Guitar Hero Mobile. Post, który zniknął z profilu, wciąż jest dostępny dla osób posiadających bezpośredni link. Fani serii Guitar Hero zareagowali mieszanymi uczuciami, a głównym powodem krytyki jest wykorzystanie grafiki wygenerowanej przez sztuczną inteligencję.
Guitar Hero Mobile na horyzoncie? AI w reklamie wywołało burzę
Reklama Guitar Hero Mobile zawierała hasło: „Graj po swojemu – Guitar Hero wkracza na urządzenia mobilne”. Grafika przedstawia zespół muzyczny na scenie, a pod nimi widoczny jest charakterystyczny dla serii Guitar Hero interfejs z kolorowymi przyciskami. Uwagę zwraca fakt, że w zespole jest aż czterech gitarzystów, brak perkusisty i wokalisty, a na pasku pojawiają się dwa niebieskie ślady.
GramTV przedstawia:
Użycie sztucznej inteligencji do stworzenia grafiki promującej Guitar Hero Mobile spotkało się z krytyką ze strony fanów. Entuzjaści serii zarzucają Activision brak szacunku dla marki i pójście na łatwiznę, kosztem jakości. Pojawiają się pytania, dlaczego firma zdecydowała się na wykorzystanie AI.
Warto przy okazji dodać, że od kiedy na rynku brak Guitar Hero, lukę wypełnia w pewien sposób Fortnite Festival. Tam również gracze mogą przeżyć podobne doświadczenia muzyczne, a ikoną była już między innymi Metallica.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!