Pracownik Ubisoftu umieścił swojego kota w Assassin’s Creed Shadows

Mikołaj Berlik
2025/04/10 08:10
2
0

Zwierzak został przedstawiony w grze jako Bakeneko.

W Assassin’s Creed Shadows możemy zobaczyć wiele detali w otoczeniu, takich jak na przykład śnieg topniejący w czasie rzeczywistym. Według wielu znaczna część tych detali nie pełni jednak żadnej znaczącej funkcji - nawet dzikie zwierzęta nie mogą zostać przez nas upolowane. Ubisoft przygotował za to więcej interakcji między graczem i na przykład kotami, które możemy znaleźć podczas rozgrywki.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows - przywileje bycie menedżerem projektu

Gracze patrząc na koty w Assassin’s Creed Shadows nie przypuszczają zapewne, że za ich wyglądem kryje się jakiekolwiek znaczenie - mimo to, sytuacja wygląda inaczej. Jeden z menedżerów pracujących przy projekcie pochwalił się, że jeden ze zwierzaków został stworzony na wzór jego pupila z prawdziwego życia. Na Twitterze/X widzimy kota o imieniu Ghost na zdjęciu w rzeczywistości oraz w grze - w tym przypadku jako Bakeneko.

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Warto zauważyć, że nie jest to pierwszy przypadek kiedy to legendarny kot znalazł się w grze z serii Assassin’s Creed. W 2023 roku w Mirage mogliśmy zobaczyć zwierzaka należącego do jednego z fanów. Miał on bardzo interesujący element w postaci loga gry na pyszczku.

GramTV przedstawia:

Oczywiście Ubisoft nie jest jedynym twórcą gier przenoszącym prawdziwe zwierzęta do świata wirtualnego. W Minecraft po nazwaniu królika Toast zmienia on kolor futra przypominając zgubionego pupila jednego z fanów, który poprosił Mojang o dodanie takiej funkcji.

Assassin’s Creed Shadows jest dostępny na PC, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Ostatnio informowaliśmy o zakończeniu gry, które powinno zostać wyjaśnione w dodatku Claws of Awaji.

Komentarze
2
wolff01
Gramowicz
10/04/2025 10:09

Symulator kotków i piesków musi być a co!

dariuszp
Gramowicz
10/04/2025 08:25

Hej, też bym tak zrobił na jego miejscu :-) Ludzie lubią takie rzeczy przemycać do projektów.

Znajomy robił do jednej gry AAA paralax interior mapping. To są tekstury które pokazują co innego w zależności od kierunku z którego na nie patrzysz. Np w Spiderman na PS-a użyli to by można było do budynków zaglądać przez okno jak Spiderman po nich chodzi. Tak naprawdę w oknie jest płaski obrazek ale sprawia wrażenie jakby w środku był pokój. Łatwo poznać bo pokoje na rogach do siebie nie pasują więc z jednej strony pokój wygląda inaczej jak z drugiej.

I normalnie robili proste wnętrza i generowali z nich ten efekt ale znajomy w jednym wypadku wziął 3D skan swojego pokoju i może znaleźć swój pokój w grze w tej sposób.