Projektant Atomfall o ciekawych rozwiązaniach w projekcie. Nowy tytuł Rebellion “może zadziałać, może nie…”

Mikołaj Berlik
2025/02/24 12:15
0
0

W grze zobaczymy wiele unikalnych pomysłów.

Główny projektant studia Rebellion wypowiedział się o procesie tworzenia Atomfall - nowej gry akcji z elementami survivalu i RPG rozgrywającej się w alternatywnej wersji Wielkiej Brytanii z 1962 roku, która została skażona radioaktywnie. Dowiedzieliśmy się o wielkiej wolności wyboru, jaka ma nas czekać podczas rozgrywki.

Atomfall
Atomfall

Atomfall - deweloper opowiada o wydarzeniach oraz mechanikach

Jak już informowaliśmy jakiś czas temu, w Atomfall nie zobaczymy tradycyjnego systemu questów. Główny projektant gry, Ben Fisher, wypowiedział się w podcaście VideoGamer odnośnie “eksperymentalnych” elementów gameplayu, jakich nie zobaczymy nigdzie indziej. Zespół wybrał kilka kreatywnych rozwiązań jako podstawę projektu i tak powstawał nowy tytuł. Z tego powodu nie można zagwarantować sukcesu, jednak z pewnością wrażenia z rozgrywki będą wyjątkowe.

GramTV przedstawia:

Eksperymenty mają być tak ryzykowne, że nawet Fisher nie jest pewien, czy wszystko związane z Atomfall pójdzie zgodnie z planem. Zobaczymy wydarzenia, które można wywołać, lecz także całkowicie pominąć, mimo na przykład ogromnego wpływu na populację wroga w świecie gry. Deweloper skomentował: “To może zadziałać, może nie... Nie mogę się doczekać, aby się przekonać.”

Na koniec przypomnijmy, że Atomfall zostanie wydane 27 marca na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Niedawno zobaczyliśmy nowy zwiastun projektu przedstawiający kilka kolejnych materiałów przed premierą.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!