Główny projektant studia Rebellion wypowiedział się o procesie tworzenia Atomfall - nowej gry akcji z elementami survivalu i RPG rozgrywającej się w alternatywnej wersji Wielkiej Brytanii z 1962 roku, która została skażona radioaktywnie. Dowiedzieliśmy się o wielkiej wolności wyboru, jaka ma nas czekać podczas rozgrywki.

Atomfall - deweloper opowiada o wydarzeniach oraz mechanikach
Jak już informowaliśmy jakiś czas temu, w Atomfall nie zobaczymy tradycyjnego systemu questów. Główny projektant gry, Ben Fisher, wypowiedział się w podcaście VideoGamer odnośnie “eksperymentalnych” elementów gameplayu, jakich nie zobaczymy nigdzie indziej. Zespół wybrał kilka kreatywnych rozwiązań jako podstawę projektu i tak powstawał nowy tytuł. Z tego powodu nie można zagwarantować sukcesu, jednak z pewnością wrażenia z rozgrywki będą wyjątkowe.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!