Na początku września ubiegłego roku informowaliśmy Was, że znany deweloper Brendan Greene – twórca gry Playerunknown’s Battlegrounds oraz ojciec gatunku battle royale – opuścił firmę Krafton i założył niezależne studio PlayerUnknown Productions. Twórca postanowił bowiem całkowicie skupić się na swoim nowym projekcie: Prologue. Ma to być swego rodzaju nowatorska produkcja i zarazem wprowadzenie do zupełnie nowego wymiaru gier wideo. Prologue przeniesie nas do ogromnego (naprawdę ogromnego) otwartego świata, za którego stworzenie odpowiadać będzie sztuczna inteligencja.To właśnie system generowania świata został zaprojektowany na najnowszym materiale udostępnionym przez Brendana. Nagranie pochodzi jeszcze z początku 2021 roku i pokazuje, że już wtedy AI zaprojektowane przez studio PlayerUnknown Productions jest w stanie bez najmniejszych problemów stworzyć imponujących rozmiarów uniwersum o wymiarach 64x64 km. Mapa została wypełniona lasami oraz górami – pytanie tylko, czy znajdziemy tam coś ciekawego. Pozostaje jedynie czekać!
Twórca znanego battle royale – Brendan Greene – zaprezentował techniczną wersję demonstracyjną systemu generowania świata w swojej nowej produkcji.