Większość z Was na pewno pamięta, że w styczniu bieżącego roku gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, szerzej znana jako po prostu PUBG, przeszła na model free-to-play. Przedstawiciele firmy Krafton, czyli właściciel marki, pochwalił się niedawno wynikami finansowymi oraz kilkoma informacjami na temat przejścia na nowy model płatności. Poniżej znajdziecie szczegóły.
PUBG ma się świetnie po przejściu na free-to-play
Oprócz tego znacząco wzrosły przychody z gry; kwoty wydawane średnio przez jednego użytkownika zwiększyły się o 20%. W pierwszej połowie bieżącego roku korporacja uzyskała przychody w wysokości 729,5 miliona dolarów, co równa się wzrostowi o 3 procent. Zysk natomiast znalazł się na poziomie 338,4 miliona dolarów; to aż o 33 procent więcej niż w roku ubiegłym.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!