Ratchet & Clank: Rift Apart powstał bez crunchu. Twórcy chwalą warunki pracy

Mikołaj Ciesielski
2021/06/09 21:30
2
0

Najnowsza produkcja Insomniac Games zadebiutuje na rynku już w tym tygodniu.

Ratchet & Clank: Rift Apart powstał bez crunchu. Twórcy chwalą warunki pracy

W najbliższy piątek, 11 czerwca, na rynku zadebiutuje Ratchet & Clank: Rift Apart. Już wczoraj mogliśmy zapoznać się z pierwszymi recenzjami produkcji Insomniac Games, które wskazują, że portfolio Sony wzbogaciło się o kolejną świetną grę. Studio oraz wydawca mają więc powody do radości. Entuzjazm udzielił się również samym deweloperom, którzy postanowili pochwalić swojego pracodawcę i podkreślić, że w trakcie prac nad tytułem nie doświadczyli tzw. crunchu.

[Ratchet & Clank: Rift Apart – dop. red.] ma średnią 89% na Metacritic i nie mogę mówić za wszystkich, ale ja ani razu nie doświadczyłem crunchu. 40 godzin tygodniowo przez cały czas. Można pracować nad świetną grą bez cierpienia” – napisał Grant Parker, jeden z projektantów, na swoim oficjalnym profilu na Twitterze.

Wpis Parkera został skomentowany przez innych deweloperów z Insomniac Games. Odpowiedzialna za animacje Lindsay Thompson również podkreśliła, że nie miała do czynienia z crunchem i dodała, że „dobre samopoczucie zespołu pozwala być bardziej kreatywnym. Thompson przyznała też, że zdarzyło się jej kilka razy pracować nad grą do późna, lecz nie miało to nic wspólnego z crunchem.

Do dyskusji włączył się także Justin Fennesy, koordynator narracji w studiu Insomniac Games, który stwierdził, że nawet podczas wspomnianych przez Thompson sytuacji nie odczuwał, jakby był w pracy, ponieważ świetnie bawił się w trakcie tworzenia gry.

Na koniec przypomnijmy, że gra Ratchet & Clank: Rift Apart dostępna jest wyłącznie na konsoli PlayStation 5. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji studia Insomniac Games, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Ratchet & Clank: Rift Apart – recenzja – Przygoda nowej generacji.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Headbangerr
Gramowicz
10/06/2021 09:30

Obywatele Korei Północnej też publicznie chwalą swojego wodza.

MisioKGB
Gramowicz
10/06/2021 08:15

To tylko kilka osób, jednak jeśli faktycznie ta reguła aplikowała się do całego zespołu to nic tylko pogratulować! Należy jednak mieć na uwadzę, że nowego Ratcheta przechodzi się w jakieś 9 godzin jak czytałem, zaś sequel Lasta przechodziłem w jakieś ponad 30 godzin wiec pewnie nieporównywalnie więcej roboty mieli. Co oczywiście nie umniejsza ekipie Insomniac, robią świetne gry. Sony z taką średnią ocen już pewnie otwiera szampana.