Najnowsza produkcja Insomniac Games zadebiutuje na rynku już w tym tygodniu.
Najnowsza produkcja Insomniac Games zadebiutuje na rynku już w tym tygodniu.
W najbliższy piątek, 11 czerwca, na rynku zadebiutuje Ratchet & Clank: Rift Apart. Już wczoraj mogliśmy zapoznać się z pierwszymi recenzjami produkcji Insomniac Games, które wskazują, że portfolio Sony wzbogaciło się o kolejną świetną grę. Studio oraz wydawca mają więc powody do radości. Entuzjazm udzielił się również samym deweloperom, którzy postanowili pochwalić swojego pracodawcę i podkreślić, że w trakcie prac nad tytułem nie doświadczyli tzw. crunchu.
„[Ratchet & Clank: Rift Apart – dop. red.] ma średnią 89% na Metacritic i nie mogę mówić za wszystkich, ale ja ani razu nie doświadczyłem crunchu. 40 godzin tygodniowo przez cały czas. Można pracować nad świetną grą bez cierpienia” – napisał Grant Parker, jeden z projektantów, na swoim oficjalnym profilu na Twitterze.
Wpis Parkera został skomentowany przez innych deweloperów z Insomniac Games. Odpowiedzialna za animacje Lindsay Thompson również podkreśliła, że nie miała do czynienia z crunchem i dodała, że „dobre samopoczucie zespołu pozwala być bardziej kreatywnym”. Thompson przyznała też, że zdarzyło się jej kilka razy pracować nad grą do późna, lecz nie miało to nic wspólnego z crunchem.
Do dyskusji włączył się także Justin Fennesy, koordynator narracji w studiu Insomniac Games, który stwierdził, że nawet podczas wspomnianych przez Thompson sytuacji nie odczuwał, jakby był w pracy, ponieważ świetnie bawił się w trakcie tworzenia gry.
Na koniec przypomnijmy, że gra Ratchet & Clank: Rift Apart dostępna jest wyłącznie na konsoli PlayStation 5. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji studia Insomniac Games, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Ratchet & Clank: Rift Apart – recenzja – Przygoda nowej generacji.