Hideatka Miyazaki cieszy się również, że Demon’s Souls doczekało się odświeżonej wersji. Sam jednak nie grał jeszcze w remake.
Hideatka Miyazaki cieszy się również, że Demon’s Souls doczekało się odświeżonej wersji. Sam jednak nie grał jeszcze w remake.
Elden Ring zadebiutuje na komputerach osobistych i konsolach już w przyszłym miesiącu. Tymczasem okazuje się, że w trakcie prac nad grą twórcy poczuli dodatkową presję, która została wywarta przez ubiegłoroczny remake Demon’s Souls, o czym w wywiadzie dla magazynu Edge poinformował sam Hidetaka Miyazaki – reżyser nadchodzącej produkcji studia From Software. Wspomniana presja miała być związana głównie z oprawą wizualną.
„Tak, jestem niemal pewien, że nasz zespół odpowiedzialny za oprawę wizualną odczuwał tę presję bardziej, niż ktokolwiek inny” – zdradził Miyazaki (dzięki VGC).
„Nie chodzi tu jednak wyłącznie o Elden Ring, ale o wszystkie nasze gry. Jakość grafiki nie jest dla nas najwyższym priorytetem. Wszystko zależy od platform oraz wymagań sprzętowych gry, a ostatecznie oprawa jest nieco mniej ważna w porównaniu do innych elementów” – dodał deweloper.
„Zawsze jest to więc coś, za co przepraszam mój zespół grafików, ponieważ wiem, że pracują niezwykle ciężko. Podobnie było przy okazji Elden Ring – nasi graficy i programiści wprowadzili wiele nowych funkcji, by stworzyć najlepiej wyglądającą grę w naszej historii” – zapewnia reżyser.
Hideatki Miyazaki podkreślił także, że cieszy się, że Demon’s Souls doczekało się odświeżonej wersji, ponieważ dzięki temu nowi gracze mają okazję zapoznać się ze wspomnianym tytułem. Reżyser przyznał jednak, że sam nie grał jeszcze w remake i raczej się to nie zmieni, ponieważ „nie lubi grać w gry, które stworzył w przeszłości”.
„Przywróciłoby to dużo starych wspomnień i emocji, co byłoby trochę przytłaczające i nie sprawiałoby przyjemności. Dlatego też nie grałem w remake Demon’s Souls, ale bardzo się cieszę, że gra została odświeżona i otrzymała grafikę nowej generacji” – poinformował reżyser Elden Ring.
Na koniec przypomnijmy, że Elden Ring zmierza na komputery osobiste, a także konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premiera gry 25 lutego 2022 roku. Zainteresowanych zachęcamy do sprawdzenia oficjalnych wymagań sprzętowych gry pod tym adresem. Zapraszamy również do zapoznania się z naszymi wrażeniami z przeprowadzonych w listopadzie testów beta: Elden Ring z oceną 10/10? Ta gra ma ogromny potencjał.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!