Po latach Remedy otrzyma jeszcze więcej przestrzeni, by kreować swoje uniwersum w Alan Wake Remastered.
Po latach Remedy otrzyma jeszcze więcej przestrzeni, by kreować swoje uniwersum w Alan Wake Remastered.
Jeśli mieliście okazję bawić się z grą Alan Wake, to z pewnością rzuciły Wam się w oczy upchnięte gdzieniegdzie produkty ulokowane w celach reklamowych. Billboardy, auta, a nawet baterie były swoistym nośnikiem lokowania produktu w grze, który bez wyraźnego wpływu na klimat, zapewne pozwolił twórcom domknąć budżet. Jednak lata lecą, a zawarte wtedy umowy już od dawna nie obowiązują, więc nie mamy co liczyć na znajome reklamy w Bright Falls. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Remedy, te się nie pojawią.
Oczywiście świat gry nie zniesie pustki, a Alan Wake raczej nie przesiądzie się na latarkę z akumulatorem, więc możemy oczekiwać, że Remedy wykorzysta dodatkową przestrzeń, by budować markę. W sposób podobny do tego z Control twórcy najpewniej jeszcze bardziej umocnią wspólne uniwersum dla swoich gier, co będzie dobrą podkładką zarówno pod Control 2, jak i będące obiektem plotek Alan Wake 2.
Poza tą drobną, ale z pewnością zauważalną zmianą raczej nie mamy co obawiać się kolejnych ingerencji w oryginał. Tytuł otrzyma lepszą oprawę audiowizualną i usprawnione modele, ale Remedy nie zamierza odejmować grze elementów, które zagwarantowały jej oddane grono fanów.
Alan Wake Remastered ukaże się 5 października na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series. Wymagania sprzętowe gry znajdziecie tutaj.