Resident Evil Village – porównanie wersji z PS VR2 i PS5 na obszernym wideo

Jakub Smolak
2023/02/23 09:45
2
0

Wersja z PlayStation VR2 prezentuje się naprawdę dobrze.

Oficjalna premiera PlayStation VR2 już za nami, dlatego w najbliższym czasie możemy spodziewać się masy ciekawych informacji, które powiązane będą z najnowszymi goglami Sony. Tym razem na warsztat trafiło Resident Evil Village.

Resident Evil Village – porównanie wersji z PS VR2 i PS5 na obszernym wideo

Resident Evil Village na PlayStation VR2

Materiał porównujący obie wersje gry pochodzi z popularnego kanału ElAnalistaDeBits. Na zaprezentowanym wideo możecie zobaczyć, jak Resident Evil Village sprawuje się w wersjach na PlayStation 5 i PlayStation VR2. Trzeba przyznać, że VR-owa odsłona gry prezentuje się naprawdę dobrze, a ciarki przechodzą mnie na samą myśl poznania tej historii z takiej perspektywy.

Jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej na temat samego sprzętu, to zachęcamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami z testów PlayStation VR2.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Yarod
Gramowicz
23/02/2023 13:20
MisioKGB napisał:

Jestem totalnie zielony w kwestii VR, więc moje pytanie może się dla kogoś okazać trywialne. Dlaczego obraz na VR wygląda jak 480p podczas gdy w normalnej grze jest wszystko turbo ostre? VR wymaga od konsolki więcej mocy? Drugie pytanie, czemu obraz się tak trzęsie? Nie da rady jakoś cyfrowo tego ustabilizować, nie denerwuje to podczas grania?

Zacznę od końca, to że się tak trzęsie to naturalny objaw tego jak poruszasz głową, w momencie kiedy TY grasz a nie oglądasz jest to dla Ciebie niezauważalne. Co do pierwszego pytania nie interesowałem się specyfikacja PVR2 bo jestem graczem pecetowym, ale ogólnie VR wymaga dużo większej mocy bo de facto generujesz DWA obrazy po jednym na każde oko i nie są to obrazy takie same. Jak napisałem nie znam specyfikacji ale w moim Indexie który jest sprzętem topowym masz 1440 x 1600 na oko i obraz jest jak żyleta, więc ciężko mi napisać czemu ten filmik wygląda słabo (może to kwestii narzędzi do nagrywania i właśnie zwiększonej mocy?) tu musiałby się wypowiedzieć ktoś komu bliżej do Bebechów. @Dariuszp może Ty coś więcej?

MisioKGB
Gramowicz
23/02/2023 10:40

Jestem totalnie zielony w kwestii VR, więc moje pytanie może się dla kogoś okazać trywialne. Dlaczego obraz na VR wygląda jak 480p podczas gdy w normalnej grze jest wszystko turbo ostre? VR wymaga od konsolki więcej mocy? Drugie pytanie, czemu obraz się tak trzęsie? Nie da rady jakoś cyfrowo tego ustabilizować, nie denerwuje to podczas grania?