Reżyser Days Gone chciał stworzyć Uncharted z młodym Sullym w roli głównej

Mikołaj Ciesielski
2022/02/10 16:10
0
0

Akcja gry miała rozgrywać się w latach 70., a bohater miał przypominać Seana Connery'ego z filmów o Jamesie Bondzie.

Reżyser Days Gone chciał stworzyć Uncharted z młodym Sullym w roli głównej

Jakiś czas temu deweloperzy z Naughty Dog ujawnili, że bohaterem Uncharted: Zaginione Dziedzictwo mógł zostać Victor „Sully” Sullivan, ale ostatecznie zdecydowano się na Chloe. Tymczasem okazuje się, że nie tylko twórcy serii przygód Nathana Drake’a rozważali stworzenie produkcji ze wspomnianą postacią w roli głównej. Jeff Ross, reżyser Days Gone i były członek Bend Studio, zdradził bowiem w rozmowie z serwisem Sacred Symbols+ (za VGC), że chiał przygotować spin-off serii Uncharted, w którym gracze wcieliliby się w młodego Victora Sullivana.

Ross poinformował, że pomysł na stworzenie wspomnianej produkcji pojawił się w momencie, w którym Sony nie dało deweloperom tzw. zielonego światła na przygotowanie kontynuacji Days Gone. Reżyser przygód Deacona St. Johna zaczął wówczas rozmyślać o rozpoczęciu prac nad grą, która byłaby oparta o którąś z marek PlayStation. Jedną z opcji było właśnie wspomniane Uncharted.

25-letni Victor Sullivan, w mocno stylizowanym świecie... chyba w okolicach 1976 roku, jak doszliśmy do wniosku podczas analizowania jego wieku. [Sully – dop. red.] z jakiegoś powodu wyleciał właśnie z marynarki wojennej. Wyobrażałem sobie, jak próbuje znaleźć swoje miejsce w świecie, zamieniając się z żołnierza lub wojskowego w miejskiego kanciarza” – tłumaczy Ross.

Reżyser Days Gone zdradził również, że w jego wizji Victor Sullivan przywoływał na myśl Seana Connery'ego z filmów o Jamesie Bondzie. Deweloper chciał bowiem, by mentor Nathana Drake’a był „młody i seksowny” niczym wspomniany aktor w produkcjach traktujących o przygodach agenta 007.

Miejsce akcji miało natomiast być inspirowane takimi filmami jak „Joker” oraz „Pewnego razu… w Hollywood”. Deweloper przyznaje jednak, że jego koncepcja miała również swoje minusy. Zdaniem Rossa projekt nie oferował zbyt wielu „okazji do strzelanin”, a twórca nie chciał dostarczyć graczom „pierwszej odsłony Uncharted, w której nikogo by nie zastrzelili.

Na koniec warto przypomnieć, że Jeff Ross oraz deweloperzy z Bend Studio mieli w przyszłości okazję pracować przy marce Uncharted. Wspomniany zespół był bowiem odpowiedzialny za grę Uncharted: Złota Otchłań, która w grudniu 2011 roku pojawiła się na konsoli PlayStation Vita. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat wspomnianego tytułu, to serdecznie zapraszamy Was do zapoznania się z recenzją pod tym adresem.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!