Z okazji zbliżającej się wielkimi krokami premiery gry Rise of the Ronin przedstawiciele studia Team Ninja postanowili podgrzać atmosferę wokół swojej produkcji i tym razem ujawnili garść interesujących szczegółów na temat systemu walki. Jak podaje między innymi serwis Video Games Chronicle, na łamach oficjalnego bloga PlayStation opublikowano obszerny artykuł, w którym znajdziemy również zwiastun prezentujący poszczególne style walki i mechaniki inspirowane Bloodborne.
Rise of the Ronin na kolejnym zwiastunie. System walki
W Rise of the Ronin Team Ninja łączy swoją charakterystyczną akcję bojową z katanami, włóczniami, inną bronią do walki wręcz i bronią dystansową, taką jak obca broń palna. Jako Ronin będziesz walczyć z wrogami, używając tych dwóch rodzajów broni.
Podstawowa strategia walki polega na wykonywaniu ataków w zwarciu za pomocą Kwadratu, bronieniu się przed atakami wrogów za pomocą L1 do osłony i Kółka do uniku. Gdy Ki przeciwnika zostanie całkowicie wyczerpane, stanie się on bezbronny i obezwładniony, co ułatwi zadawanie ogromnych obrażeń za pomocą trafień krytycznych.
Podobnie, gdy twoje Ki jest wyczerpane, tymczasowo nie będziesz w stanie atakować ani biegać, więc zwracaj uwagę na swoje Ki podczas walki.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!