Grand Theft Auto 6 już dawno przestało być plotką, bo premiera tej gry jest planowana na 2025 rok. Teraz kwestią sporną pozostają platformy na jakich się ukaże i jak sobie na nich poradzi.
Poprzednie edycje miały mniej lub bardziej udane starty pod względem optymalizacji dla PC i poszczególnych konsol. Teraz wiadomo, że PC powinno sobie poradzić, ale co z konsolami? Zwłaszcza tymi w edycji podstawowej? Najwięcej pytajników pojawia się w otoczeniu PlayStation 5, która jak wiadomo doczeka się mocniejszej wersji Pro. Okazuje się jednak, że Rockstarjest niemal pewny swego, a z przecieków wynika, że gra powinna bez problemu działać w 60 klatkach na konsolach Sony.
W sieci pojawiło się kilka informacji przytaczających wypowiedzi ludzi z zespołu pracującego nad grą, których zdaniem Rockstar nie tylko chce, aby GTA 6 działało w 60 klatkach na sekundę na PS5, ale jest w stanie tego dokonać.
Nie udało się wczytać ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Oczywiście na PlayStation jest wiele gier działających w 60 FPS, jednak upowszechniło się twierdzenie, że jedynie dużo mocniejsze PS5 Pro, będzie w stanie udźwignąć GTA 6 w takich warunkach.
GTA 6 na PlayStation 5 w 60 klatkach na sekundę?
Na razie mamy do czynienia jedynie ze spekulacjami. Nie ma oficjalnej zapowiedzi GTA 6 na PlayStation 5, podobnie jak nie wiadomo z jaką liczbą klatek na sekundę będzie działać gra, ani na dobrą sprawę, czyPS5 Proto prawdziwa konsola, nad którą pracuje Sony.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.