Deweloperzy ze studia Ebb Software potwierdzili niedawne doniesienia.
Deweloperzy ze studia Ebb Software potwierdzili niedawne doniesienia.
Pod koniec września w sieci pojawiły się informacje, które wskazywały, że premiera Scorn nie odbędzie się w tym roku, ale deweloperzy z Ebb Software nie odnieśli się wówczas do całej sytuacji. Okazuje się jednak, że wspomniane doniesienia okazały się prawdziwe. Twórcy postanowili nie trzymać graczy dłużej w niepewności i oficjalnie poinformowali, że ich tytuł pojawi się dopiero w 2022 roku. Studio odniosło się również do plotek, które sugerowały, że Scron znajduje się w tzw. produkcyjnym piekle.
„Produkcyjne piekło to często rzucany termin. Powinien być jednak używany do projektów, których główny pomysł czy założenia zostały zmienione w połowie produkcji i całość nie może się dostosować do wprowadzonych zmian. W większości przypadków nie dotyczy to naszych produktów. Popełniliśmy wiele błędów i będziemy je również popełniać w przyszłości, ale to normalne dla nowego, niedoświadczonego zespołu. Wszystko, co zrobiliśmy do połowy 2018 roku, zostało przerobione, w 90% całkowicie zezłomowane. Chodzi o to, by uczynić [Scorn – dop. red.] takim, jakim chcemy, a nie wypuszczać grę, tylko dlatego, że podaliśmy jakąś arbitralną datę premiery. Jeśli produkcja nie jest gotowa, to po prostu nie jest gotowa” – czytamy w najnowszym wpisie na stronie zbiórki na platformie Kickstarter.
Deweloperzy z Ebb Software informują również, że oficjalna informacja o opóźnieniu premiery Scorn zostanie przekazania 10 grudnia, zapewne podczas tegorocznej gali The Game Awards. Twórcy przyznają także, że powinni poinformować graczy przełożeniu debiutu gry na 2022 rok już w październiku, ale na brak komunikatu na ten temat miały wpływ niezależne od studia „okoliczności”.
Na koniec przypomnijmy, że Scorn zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox Series X/S. Produkcja studia Ebb Software jest pierwszoosobową grą akcji z elementami horroru utrzymaną w klimatach science fiction. Całość jest natomiast inspirowana twórczością H.R. Gigera, który był twórcą ksenomorfa z serii filmów Obcy. Gra ma odznaczać się gęstym klimatem, a także stawiać duży nacisk na eksplorację.