Pierwszoosobowa strzelanka wylądowała w koszu, bo nie sięgnęła wysokich standardów jakości Electronic Arts. Zobacz przeszło 40-munitowy gameplay z wczesnej wersji Tiberium.
Pierwszoosobowa strzelanka wylądowała w koszu, bo nie sięgnęła wysokich standardów jakości Electronic Arts. Zobacz przeszło 40-munitowy gameplay z wczesnej wersji Tiberium.
Dziś powracamy na chwilę do 2008 roku i niezwykle smutnych wtedy wieści dla wszystkich miłośników marki Command & Conquer. W sieci pojawił się obszerny zapis rozgrywki z pierwszoosobowej strzelanki Tiberium Command & Conquer, którą to skasowano, gdyż nie sięgnęła wysoko zawieszonej przez wydawcę poprzeczki. Jak wtedy obwieściło Electronic Arts, wydanie na rynek słabej gry nie leży w interesie fanów, dlatego prace nad Tiberium zostały przerwane.
Jeśli do tej pory nie widzieliście Tiberium w akcji, to dzięki prowadzącemu kanał NeoGamer - The Video Game Archive możecie przekonać się, jak wyglądała zabawa i czy zmierzający na PC, PlayStation 3 i Xbox 360 FPS na Unreal Engine 3 faktycznie nie miał szans na rynku.
W minionym roku na PC pojawiło się Command & Conquer Remastered Collection, które spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem i być może zwiastuje kolejne dobre lata zapoczątkowanej w 1995 roku marki.