Zespół odpowiedzialny za moda Skyblivion wykonał tytaniczną pracę, ale do zakończenia prac nad projektem wciąż daleka droga. Zobacz najnowszą aktualizację prac.
Zespół odpowiedzialny za moda Skyblivion wykonał tytaniczną pracę, ale do zakończenia prac nad projektem wciąż daleka droga. Zobacz najnowszą aktualizację prac.
Ekipa odpowiedzialna za modyfikację Skyblivion po dłuższej przerwie wróciła do sieci z kolejnym dziennikiem prac nad projektem. Jak mogliście przypuszczać, modderzy przez ostatnie pół roku nie próżnowali, ale z pewnością sporym zaskoczeniem będzie fakt, iż twórcy ogłosili, że udało im się już przenieść na silnik Skyrima większość lokacji z gry Oblivion. W nadchodzących miesiącach zamierzają skupić się na assetach składających się na wystrój poszczególnych budynków, a tych jest przeszło 8 tysięcy. Jednym słowem ekipa wciąż nie narzeka na brak zajęcia i zachęca osoby z doświadczeniem w tworzeniu gier do wspólnej pracy.
Warto podkreślić, że tak długi czas realizacji moda Skyblivion wynika nie tylko z faktu, iż gra Bethesdy była ogromna. Fani marki przy okazji przenosin prowincji Oblivion na nowszą wersję silnika poprawiają poszczególne elementy świata i rozgrywki. Zainspirowani wstępnymi koncepcjami tytułu modderzy próbują podciągnąć Skyblivion jak najbliżej oryginalnych wizji twórców Obliviona.
Wszystko to oznacza, że na premierę moda nie mamy co liczyć zbyt prędko. Twórcy nie ryzykują wskazania nawet przybliżonej daty premiery, a jeśli chcielibyście dorzucić coś od siebie do tego obiecującego dzieła, to formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj.