Serwis postanowił wzorem konkurencyjnych platform wprowadzić tańszy abonament z reklamami.
Aktualizacja: Polski oddział SkyShowtime potwierdził, że plan z reklamami zostanie w Polsce wprowadzony 23 kwietnia w cenie 19,99 zł. W przeciwieństwie do pozostałych krajów subskrypcja bez reklam w Polsce nie doczeka się podwyżek i jej koszt nadal będzie wynosić 24,99 zł miesięcznie.
Oryginalna wiadomość: Jedną z największych rewolucji platform streamingowych w ostatnich latach było wprowadzenie tańszej opcji subskrypcji kosztem oglądania reklam. Prekursorami tego rozwiązania byli Netflix i Disney+, którzy jako pierwsi pozwolili zaoszczędzić użytkownikom nieco pieniędzy, przy okazji zachęcając inne osoby do wykupienia subskrypcji. Swoje własne plany z reklamami ma również Hulu, czy platforma Max, a teraz dołączy do nich również SkyShowtime.
SkyShowtime – platforma wprowadzi tańszy plan z reklamami
The Hollywood Reporter poinformowało, że wspólna platforma Comcast i Paramount Global wprowadzi w kwietniu tańszy abonament z reklamami. Subskrypcja zostanie nazwana Standard, zaś droższy plan bez reklam zmieni nazwę na Standard Plus. Użytkownicy będą mogli skorzystać z nowej opcji od 23 kwietnia, kiedy to zostanie wdrożona na ponad 20 rynkach w Europie Wschodniej i Środkowej, krajach nordyckich, Holandii, Portugalii i Hiszpanii. Od tego dnia tańszy abonament z reklamami będzie dostępny także w Polsce.
Cena subskrypcji będzie różnić się w zależności od rynku. Na przykładzie Hiszpanii podano, że koszt poziomu z reklamami będzie kosztować 4,99 euro, zaś cena abonamentu bez reklam wzrośnie z 5,99 euro do 7,99 euro. Z kolei roczna subskrypcja z reklamami wyniesie 39,99 euro lub 62,99 bez reklam. Z kolei w Holandii opcja z reklamami została wyceniona na 5,99 euro miesięcznie, za cena Standard Plus wzrośnie z 6,99 euro do 8,99 euro miesięcznie.
GramTV przedstawia:
Abonament z reklamami będzie obejmował wszystkie hity filmowe SkyShowtime, nowe i ekskluzywne seriale oraz lokalne oryginalne produkcje. Podano również, że platforma będzie pierwszą dużą usługą streamingową, która uruchomi swój plan z reklamami od razu na wszystkich dostępnych rynkach.
SkyShowtime od zawsze dąży do oferowania świetnej rozrywki w doskonałej cenie. Cały czas dbamy też o to, aby dostarczać klientom na naszych rynkach najlepsze hollywoodzkie, jak i lokalne produkcje. Dzięki naszej nowej subskrypcji z reklamami cała rodzina może cieszyć się rozrywką – już wkrótce w jeszcze bardziej przystępnej cenie. Subskrypcja Standard z reklamami pozwala oglądać te same hitowe produkcje, co w Standard Plus, ale jest tańsza. Cieszymy się, że możemy oferować klientom na wszystkich rynkach nie tylko coraz bogatszą ofertę, ale także coraz atrakcyjniejsze ceny – powiedział dyrektor generalny SkyShowtime Monty Sarhan.
Obecnie SkyShowtime oferowany jest w Polsce za 24,99 zł miesięcznie lub 99,50 zł na sześć miesięcy. Dostępna jest również opcja roczna, która kosztuje 198,99 zł.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!