Na początku września ukazało się kilka materiałów prezentujących gameplay z Slitterhead. Produkcja, za którą odpowiedzialny jest pracujący wcześniej przy Silent Hill Keiichiro Toyama, pojawiła się tymczasem na Tokyo Game Show, gdzie zaprezentowano nowy trailer. Tym razem rzucono nieco więcej światła na system opętania, który będzie ważną częścią gry.
System opętania w Slitterhead na nowym zwiastunie. Pokaz gry na Tokyo Game Show
Najnowszy materiał ze Slitterhead, udostępniony podczas Tokyo Game Show, koncentruje się między innymi na systemie opętania. Jak przekazał Keiichiro Toyama, główny bohater jest „duchową formą życia bez fizycznego ciała” i tylko gdy przejmie ciało innego człowieka, może działać. Deweloper wyjaśnia, że gracze mogą przeskakiwać z jednego „hosta” na drugiego, poruszając się po mieście z dużą prędkością, ale także porzucać ciała gospodarza, by przetrwać. Według Toyamy system jest niekonwencjonalny i wymaga od grającego zmiany sposobu myślenia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!