Bluepoint Games współpracowało z Sony od samego początku swojego istnienia. Już w 2006 roku stworzyli Blast Factor na PlayStation 3, a w kolejnych latach Japońska firma wykorzystała dewelopera do tworzenia remasterów m.in. God of War Collection, Uncharted: The Nathan Drake Collection, Shadow of the Colossus, a w ubiegłym roku przy okazji premiery PlayStation 5 Bluepoint Games udowodniło swoją wartość rimejkiem Demon’s Souls. Nic więc dziwnego, że Sony wreszcie zdecydowało się pozyskać zdolnego producenta i powitać ich w szeregach PlayStation Studios.
Cieszymy się, że oficjalnie dołączyliśmy do PlayStation Studios!
Austin w Teksasie jest domem dla Bluepoint od momentu, gdy założyliśmy studio w 2006 roku, a teraz jesteśmy zespołem blisko 70 super-utalentowanych twórców i wciąż się rozwijamy. Chociaż studio z pewnością rozrosło się w ciągu ostatnich 15 lat, nasze przekonania pozostały takie same – zawsze przesuwać granice i tworzyć gry najwyższej jakości, a jednocześnie dobrze się przy tym bawiąc. Skupienie się na kulturze pracy odegrało kluczową rolę w naszym sukcesie i cieszymy się, że PlayStation Studios ma podobną etykę i wizję.
PlayStation ma kultowy katalog gier, a dla nas nie było nic lepszego niż udostępnić niektóre z tych arcydzieł nowym graczom. Dołączenie do PlayStation Studios pozwala naszemu zespołowi jeszcze bardziej podnieść poprzeczkę jakości i stworzyć jeszcze bardziej imponujące doświadczenia dla społeczności PlayStation.
Dziękujemy wszystkim, którzy wspierali nas przez lata – nie możemy się doczekać, aby w naszym kolejnym rozdziale dostarczyć wam więcej niesamowitych gier! – powiedział Marco Thrush, prezes Bluepoint Games.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!