Minął miesiąc od premiery Spider-Mana: Bez drogi do domu. Zazwyczaj po takim czasie studia przestają już promować swój film, przygotowując się do kampanii promocyjnej wokół wydań cyfrowych i fizycznych. Ale trzecia część Spider-Mana to wyjątkowy film, o czym doskonale zdaje sobie sprawę Sony Pictures. Studio opóźniło nawet premierę Morbiusa o trzy miesiące, aby nie robić konkurencji własnemu filmowi. Ta strategia przynosi wymierne korzyści, gdyż nowa odsłona przygód Pajączka zarabia ogromne pieniądze, wciąż szlifując rekord wpływów najbardziej kasowego filmu 2021 roku. Z tego też powodu studio wypuściło nowy plakat ze Spider-Manem, na którym możemy zobaczyć poobijanego Petera Parkera stojącego na dachu jednego z budynków na Times Square. Nowy plakat ze Spider-Man: Bez drogi do domu zobaczycie poniżej.Historia w filmie bezpośrednio kontynuuje wątki z poprzednich przygód głównego bohatera. Tożsamość Petera Parkera została ujawniona przez Mysterio, a na domiar złego superbohater został oskarżony o zabójstwo przestępcy. Jego całe życie zostaje wywrócone do góry nogami. O pomoc zwraca się do Doktora Strange’a, którego prosi o wykorzystanie zaklęcia wymazującego z pamięci wszystkich ludzi jego sekretnej tożsamości. Nieuważny czarodziej, korzystając z magii przypadkowo otwiera bramy wymiarów do innych światów. Superzłoczyńcy z alternatywnych rzeczywistości wykorzystują okazję, aby zapolować na Spider-Mana. Bohater będzie musiał wykorzystać wszystkie swoje umiejętności, aby przeciwstawić się grupie najgroźniejszych przestępców, z którymi przyszło mu się mierzyć.
Sony Pictures kontynuuje kampanię marketingową trzeciej części przygód Spider-Mana.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!