Split Fiction zalicza kolejny kamień milowy. Sprzedaż kooperacyjnej przygody nie zwalnia

Patrycja Pietrowska
2025/03/14 13:30
0
0

Twórcy chwalą się rewelacyjnym wynikiem.

Jak informowaliśmy kilka dni temu, Split Fiction sprzedało się w liczbie miliona egzemplarzy w dwa dni od momentu premiery. Kooperacyjna produkcja podbiła też listę sprzedaży gier w UK, wyprzedzając między innymi Monster Hunter Wilds. Teraz tytuł zaliczył kolejny, ważny kamień milowy.

Split Fiction
Split Fiction

Sprzedaż Split Fiction przekroczyła dwa miliony kopii w tydzień od premiery

Split Fiction w ciągu zaledwie siedmiu dni od swojej premiery osiągnęło imponującą liczbę ponad dwóch milionów sprzedanych egzemplarzy. Gra miała swoją premierę 6 marca i jest dostępna na platformach PlayStation 5, Xbox Series oraz PC. Za jej stworzenie odpowiada Hazelight, studio znane wcześniej z docenionej produkcji It Takes Two.

Warto przy okazji zwrócić uwagę na statystyki serwisu SteamDB. W ciągu ostatnich 24 godzin w Split Fiction jednocześnie grało ponad 200 tysięcy osób. Jeśli zaś chodzi o oceny na platformie Valve, te są „przytłaczająco pozytywne”.

Przeżyj moc niewiarygodnych wrażeń, zanurzając się w różnorodnych światach Split Fiction – przełamującej granice kooperacyjnej grze przygodowej spod ręki twórców Gry Roku 2021, It Takes Two. Mio i Zoe to kompletnie różne pisarki – jedna tworzy science-fiction, druga uwielbia gatunek fantasy – niespodziewanie uwięzione we własnych opowiadaniach po tym, jak zostają podłączone do maszyny mającej wykraść ich twórcze pomysły. Żeby wyjść z potrzasku i zachować własne wspomnienia, będą musiały nauczyć się współpracy, posiąść najróżniejsze umiejętności i podołać osobliwym wyzwaniom, pisząc przy tym historię nietypowej przyjaźni zawieszonej między światami science-fiction i fantasy. – brzmi opis gry Split Fiction.

GramTV przedstawia:

Zainteresowanych tytułem zachęcamy do lektury: Split Fiction - recenzja. 9999 gier w jednej. Przypomnijmy raz jeszcze, że premiera Split Fiction miała miejsce 6 marca 2025 roku.

Nie udało się wczytać ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!