Sądowa batalia trwa w najlepsze, a brytyjski urząd ochrony konsumentów (CMA) wciąż próbuje udowodnić, że sfinalizowanie przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft rzeczywiście zaszkodziłoby konkurencji – na światło dzienne wyszły bowiem wyniki dochodzenia, które prowadzono od wielu miesięcy.
Activision Blizzard powinno sprzedać Call of Duty, żeby ułatwić Microsoftowi przejęcie?
Jak nietrudno się domyślić, urzędnicy poświęcili sporo uwagi serii Call of Duty. CMA twierdzi, iż możliwość zrobienia z nowych odsłon cyklu tytułów ekskluzywnych dla Xboksa jest potencjalnie szkodliwe dla rynku konsolowego – wniosek wziął się stąd, że aż 24% ankietowanych przez CMA graczy stwierdziło, iż rzeczywiście zrezygnowałoby z grania na konsolach PlayStation, gdyby seria Call of Duty zniknęła z oferty Sony.