Drugi sezon Squid Game stał się wielką nowością podczas okresu świąteczno-noworocznego. Serial zadebiutował w ubiegłą środę, czyli 26 grudnia i już kilka dni później okazało się, że jest numerem jeden na listach najpopularniejszych produkcji we wszystkich 93 krajach, gdzie obecny jest Netflix. Na pierwsze oficjalne wyniki oglądalności musieliśmy poczekać nieco dłużej, ale platforma w końcu je ujawniła i Squid Game 2 pobił absolutny rekord. Drugi sezon zanotował aż 68 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych czterech dni od premiery, tym samym bijąc rekord należący do Wednesday z 50,1 mln wyświetleń z 2022 roku.
Squid Game 2 z rekordem oglądalności na Netflixie
Squid Game 2 już teraz znajduje się na siódmym miejscu najpopularniejszych nieanglojęzycznych seriali w historii Netflixa, wyprzedzając m.in. pierwszy sezon Berlina, czyli spin-offu Domu z papieru. Nie ma wątpliwości, że drugi sezon Squid Game znajdzie się na drugim miejscu na wspomnianej liście, którego numerem jeden wciąż pozostaje pierwszy sezon koreańskiej produkcji z 262,2 mln wyświetleń. Warto również wspomnieć, że obecnym numerem dwa bez podziału na kategorię jest Wednesday z 252,1 mln wyświetleń, a trzecie miejsce zajmuje czwarty sezon Stranger Things z 140,7 mln wyświetleń. Wydaje się, że jest to wyłącznie kwestią czasu, aż obie produkcje zostaną pokonane. Squid Game 2 ma jeszcze 87 dni, aby wyśrubować swój rekord.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!