Mogłoby się wydawać, że popularność Squid Game będzie stopniowo maleć. Serial zadebiutował na Netflixie ponad miesiąc temu, a rzadko która produkcja potrafi tak długo utrzymać zainteresowanie widzów. Najwyraźniej nie dotyczy to koreańskiego serialu, który wcale nie traci na popularności. W ubiegłym tygodniu Netflix podał, że w przeciągu pierwszych 17 dni od premiery Squid Game odtworzono na 111 milionach kont. Biorąc pod uwagę niezwykle niski budżet produkcji, który wyniósł mniej od pojedynczego odcinka seriali Marvela, platforma mogła ogłosić sukces. Ale na tych wynikach się nie zakończyło i koreański serial nadal śrubuje rekord, każdego dnia przyciągając kolejne miliony widzów na całym świecie.Netflix zaktualizował dane dotyczące oglądalności swoich produkcji i podał, że Squid Game przez pierwsze cztery tygodnie od premiery obejrzano na 142 milionach kont. Biorąc pod uwagę, że aktualna liczba subskrybentów platformy wynosi 213,6 mln kont (wzrost o 4,38 mln kont względem poprzedniego kwartału), ponad 2/3 wszystkich posiadaczy Netflixa odtworzyła serial na swoich kontach. Tym samym wyniki podane przez Bloomberga odnośnie przychodu ze Squid Game mogą nie być już aktualne i serial może zbliżać się nawet do miliardowego zysku.
Wydaje się, że nikt nie zatrzyma Squid Game. Serial obejrzało większość subskrybentów Netflixa.