Na początku lutego tego roku Google poinformowało o zamknięciu dwóch wewnętrznych studiów deweloperskich, znajdujących się w Los Angeles i Montrealu, a także zaprzestaniu inwestowania w dalszy rozwój Stadia Games and Entertainment. Amerykańska firma zapewnia jednak, że pomimo przeprowadzonych zmian Stadia wciąż „żyje i ma się dobrze”.
„Jesteśmy na dobrej drodze, aby wydać ponad sto gier na Stadię w 2021 roku i kontynuujemy przekształcanie usługi we wspaniałe miejsce do grania na posiadanych już urządzeniach. Chciałbym powiedzieć wszystkim niedowiarkom, aby zwrócili uwagę na to, jak przekształcamy nasze słowa w czyny, rozwijając program Stadia Makers i współpracując z firmami AAA, takimi jak Capcom, Electronic Arts, Square Enix, Ubisoft i innymi” – powiedział Nate Ahearn z działu marketingu w rozmowie z GamesIndustry.biz.
Wygląda na to, że Google nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa w kwestii Stadii, a zmiany, do których doszło na początku roku, mogą wyjść usłudze na dobre. Na ten moment nie pozostaje nam nic innego, jak obserwować dalsze poczynania amerykańskiej firmy w tym zakresie. Warty uwagi jest również wspomniany program Stadia Makers, polegający na wspieraniu twórców niezależnych w produkowaniu gier, które mają później trafić na Stadię oraz inne platformy.