Studio podzieliło się najnowszym zwiastunem rozgrywki, na którym możemy zobaczyć nie tylko strzelanie, ale również zarządzanie ekwipunkiem i modyfikację broni.
Poniższy film z rozgrywki udowadnia, że STALKER 2: Heart of Chornobyl to jedna z najładniejszych gier, które pojawią się na rynku. Produkcja GSC Game World z pewnością sprawdzi moc najnowszych komputerów, ale również konsol od Sony i Microsoftu, a w szczególności debiutującego PlayStation 5 Pro. O aspekt graficzny gracze nie muszą się martwić.
A jak jest z innymi elementami? STALKER 2: Heart of Chornobyl zachęci graczy do eksploracji i mierzeniu się z niebezpieczeństwami Zony. Za przeszukiwanie każdego kąta zostaniemy stosownie nagrodzeni, np. nowszym i lepszym wyposażeniem. Twórcy obiecują również, że misje będą wymagać odpowiedniego przygotowania się, aby posiadać odpowiednią liczbę apteczek i przede wszystkim amunicji.
GramTV przedstawia:
Na zwiastunie możemy zobaczyć także zarządzenie ekwipunkiem oraz modyfikacje broni. Będzie ona o tyle istotna, że niejednokrotnie przechyli szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Warto będzie więc zbierać zasoby i ulepszać broń, a także dodawać do niej nowe elementy, które mogą przydać się w konkretnych zadaniach.
Na koniec przypominamy, że STALKER 2: Heart of Chornobyl zadebiutuje 20 listopada 2024 roku. Produkcja powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S. W dniu premiery tytuł trafi również do usługi PC Game Pass i Xbox Game Pass.
W najlepszym wypadku to da się załatwić szybkim modem, który podmienia liczby.
Choć moja teoria jest taka, że twórcy grają zmodyfikowanej wersji bądź wysokim poziomie trudności by lepiej to wyglądało pod materiał gdzie trzeba pokazać wymiany ognia, a twórcy zapowiadali jednak różne poziomy trudności to może i się pokuszą o niestandardowe ustawienia.
Yarod napisał:
Martwi mnie to strzelanie.
Na materiale postać korzysta z as wał który strzela potężnychm pociskiem 9x39 - tak w starych grach jak i pozniejzych tytułach wydawanych już przez scenę moderską to była prawdziwa armata (zresztą jak w rzeczywistości) I kilka pocisków to trza było zużyć na gościa w pełnym exo a nie na faceta w zwykłym pancerzu, jak na materiale. Przeczuwam bullet spoonge. Oby były tu jakieś możliwości modyfikacji/ustawień
oby. mnie interesuje wysoki poziom trudności ale w trybie "fair": ja jestem na strzała ale moi przeciwnicy też. Tak można było to ustawić sobie np w Anomaly. Pociechą jest że jeden z współtwórców tego moda jest w ekipie GS.C No nic, trzymam kciuki bo to moje drugie ulubione uniwersum.
koNraDM4
Gramowicz
08/11/2024 17:08
Yarod napisał:
Martwi mnie to strzelanie.
Na materiale postać korzysta z as wał który strzela potężnychm pociskiem 9x39 - tak w starych grach jak i pozniejzych tytułach wydawanych już przez scenę moderską to była prawdziwa armata (zresztą jak w rzeczywistości) I kilka pocisków to trza było zużyć na gościa w pełnym exo a nie na faceta w zwykłym pancerzu, jak na materiale. Przeczuwam bullet spoonge. Oby były tu jakieś możliwości modyfikacji/ustawień
W najlepszym wypadku to da się załatwić szybkim modem, który podmienia liczby.
Choć moja teoria jest taka, że twórcy grają zmodyfikowanej wersji bądź wysokim poziomie trudności by lepiej to wyglądało pod materiał gdzie trzeba pokazać wymiany ognia, a twórcy zapowiadali jednak różne poziomy trudności to może i się pokuszą o niestandardowe ustawienia.
Yarod
Gramowicz
07/11/2024 15:31
Martwi mnie to strzelanie.
Na materiale postać korzysta z as wał który strzela potężnychm pociskiem 9x39 - tak w starych grach jak i pozniejzych tytułach wydawanych już przez scenę moderską to była prawdziwa armata (zresztą jak w rzeczywistości) I kilka pocisków to trza było zużyć na gościa w pełnym exo a nie na faceta w zwykłym pancerzu, jak na materiale. Przeczuwam bullet spoonge. Oby były tu jakieś możliwości modyfikacji/ustawień