Deweloperzy zdradzili, dlaczego nowa gra z Gwiezdnych wojen nie trafi na PlayStation 4 i Xbox One.
Electronic Arts w ubiegłym tygodniu zaprezentowało pierwszy gameplay z oczekiwanego Star Wars Jedi: Ocalały. Niedługo później do sieci trafiły grafiki koncepcyjne prezentujące przeciwników. Produkcja zadebiutuje na rynku już pod koniec kwietnia, omijając premierę na starszej generacji konsol. Jeszcze w ubiegłym roku EA zrezygnowało z wydawania swoich niektórych gier na PlayStation 4 i Xbox One. Podobnie będzie w przypadku najnowszego tytułu z Gwiezdnych wojen, a teraz twórcy ujawnili, dlaczego ich produkcja nie mogłaby powstać na wspomniane sprzęty od Sony i Microsoftu.
Star Wars Jedi: Ocalały ma zbyt dużą skalę dla PS4 i XONE
W najnowszym numerze magazynu Play pojawił się wywiad z dyrektorem gry Stigiem Asmussenem. Twórca Star Wars Jedi: Ocalały ujawnił, że produkcja jest zbyt duża, jak na moc poprzedniej generacji konsol, dlatego zdecydowali się zrezygnować z produkcji gry na te platformy.
Doświadczycie korzyści płynących z potężniejszego sprzętu. Nauczyliśmy się, że możemy wykorzystać szybsze procesory, większą i szybszą pamięć, lepsze czasy ładowania itp., aby tworzyć znacznie większe mapy, z większą ilością szczegółów, większą gęstością, szerszą różnorodnością wrogów/NPC i ogólną wiernością. Te funkcje doskonale pasowały do tego, jak chcieliśmy rozwijać grę. Nie chcieliśmy psuć tego, co zrobiliśmy w pierwszej części, ponieważ została dobrze przyjęta, ale chcieliśmy ewoluować/ulepszyć doświadczenie. Ta nowa generacja pozwoliła nam dokładnie to zrobić i wierzę, że przekłada się to na prawdziwe doświadczenie nowej generacji w uniwersum Gwiezdnych Wojen.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy, że Star Wars Jedi: Ocalały zadebiutuje na rynku 28 kwietnia. Produkcja pojawi się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.