Na oficjalnej stronie internetowej Bethesdy opublikowano wczoraj wywiad z Emilem Pagliarulo, dyrektorem artystycznym studia i zarazem głównym projektantem oraz pisarzem gry Starfield. Oprócz tego, że mężczyzna opowiedział co niego o swojej przeszłości czy doświadczeniach w branży gier wideo, w rozmowie znajdziemy kilka informacji na temat wspomnianego dzieła. Pagliarulo wspomniał chociażby o przebiegu produkcji gry; kiedy to od samego początku wszystko było w rozsypce, aby z czasem poszczególne systemy zaczęły się ze sobą zgrywać i ogólna wizja projektu nabrała realnych kształtów.
Powiedzieć, że zamierza się stworzyć pierwszą od 20 lat nową markę studia to jedno. Faktyczne zrealizowanie tego zamierzenia to już zupełnie inna historia. Obserwowanie, jak Starfield przeistacza się krok po kroku w tę niesamowitą grę, a my zdobywamy tak wiele nowych doświadczeń, było niesamowitym przeżyciem. Gdy pracujesz nad grą, szczególnie na początku jest ona w rozsypce, ale z czasem dochodzisz do momentu, w którym systemy zaczynają się ze sobą zgrywać, wszystko wreszcie ze sobą działa i widzisz, jak wizja, którą miałeś na początku tej szalonej podróży, nabiera realnych kształtów.