Na kanale Digital Foundry pojawiła się szczegółowa analiza gry Starfield na najnowszych konsolach Microsoftu.
Digital Foundry udostępniło analizę gry Starfieldna konsolach Xbox Series X/S. Według redakcji gra zapewnia bardzo spójną i stabilną rozgrywkę na obu sprzętach. Oliver Mackenzie z zespołu przyznał, że w ciągu pierwszych (około) 20 godzin grania nie napotkał żadnych oczywistych błędów ani rażących problemów.
Starfield – analiza Digital Foundry
Oprócz tego pochwalono oprawę graficzną, która cechuje się wysokim poziomem szczegółowości oraz świetnym post-processingiem. Warto jednak przy tym wszystkim zaznaczyć, że Bethesda umożliwiła zabawę w 30 klatkach na sekundę.
Podczas porównywania obu platform zauważyłem interesującą różnicę w renderowaniu terenu. Powierzchnia podłoża wygląda inaczej w przypadku obu konsol – nawet z bliższej odległości. Nie chodzi o “lepiej” czy “gorzej” na którejkolwiek z platform, teren po prostu przyjmuje nieco inny ksztatł z inną mieszaniną tekstur.
W dużym skrócie: według Digital Foundry gra działa świetnie i wygląda jeszcze lepiej na Xboksach Series X/S. Czy u każdego będzie to tak wyglądało? Zapewne nie, ale trzeba przyznać, że na powyższym materiale produkcja prezentuje się obiecująco.
GramTV przedstawia:
Starfield zadebiutuje na rynku 6 września bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S (także w Xbox Game Pass/PC Game Pass). Produkcja już w tym tygodniu trafi do wczesnego dostępu – w Polsce grę rozpoczniemy 1 września o godzinie 2:00 w nocy.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!