Todd Howard odpowiedział na kolejne pytania graczy wyczekujących premiery Starfielda.
Wiemy już, że gra Starfieldto bez wątpienia największa produkcja, jaką przygotuje studio Bethesda Softworks. Stąd też ogrom pytań od społeczności – na część z nim postanowił odpowiedzieć reżyser oraz producent Bethesda Game Studios, Todd Howard.
Starfield będzie ogromny i pełen atrakcji
Po pierwsze, otrzymaliśmy potwierdzenie, że Starfield rzeczywiście jest większe od wszystkich poprzednich tytułów studia – między innymi pod względem zadań.
Po drugie, gracze mogą też liczyć na całą masę dialogów, ponieważ deweloperzy przekroczyli w sumie 250 tysięcy linijek tekstu. Dla porównania: Skyrim posiada ich 60 tysięcy, a Fallout 4 111 tysięcy. System dialogów ma być klasyczny – w grze znajdziemy chociażby mechanikę perswazji, dzięki której przekonamy postacie niezależne do niektórych swoich opinii czy innych rzeczy.
GramTV przedstawia:
Co ciekawe, w temacie eksploracji Howard ujawnił, że choć będziemy musieli zwracać uwagę na paliwo w naszym statku, nigdy nie dojdzie do sytuacji, kiedy ten po prostu się zatrzyma – deweloperzy zdają sobie sprawę z tego, że nie mogą tak po prostu uwięzić naszego bohatera w przestrzeni kosmicznej bez możliwości zrobienia czegokolwiek.
Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Starfieldma zadebiutować na rynku 11 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych i konsolach Xbox Series X/S. Gra nie zadebiutuje w przyszłości na konsoli nowej generacji Sony, czyli PlayStation 5. Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszamy tutaj.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!