Starfield – jak na początku gry zdobyć jeden z najlepszych skafandrów? Gracze wykorzystują błąd

Radosław Krajewski
2023/09/06 18:00
2
0

Bethesda zapewne zajmie się problemem w jednej z nadchodzących aktualizacji.

Gracze odkryli błąd, który pozwala zdobyć jeden z najlepszych skafandrów w Starfieldzie już na początku zabawy. Kolejne skafandry, hełmy oraz plecaki zdobywamy wraz z wykonywaniem misji, kupując od sprzedawców lub pozyskując z pokonanych przeciwników. Jeżeli jednak chcecie mieć przewagę w grze już od pierwszych godzin zabawy, to poniżej znajdziecie instrukcję, jak bez wydawania kredytów zdobyć przedmioty, które posłużą Wam przez kolejne kilkanaście, a może nawet i kilkadziesiąt godzin rozgrywki.

Starfield – jak na początku gry zdobyć jeden z najlepszych skafandrów? Gracze wykorzystują błąd

Starfield – skafander Mark 1 do zdobycia na początku gry za sprawą błędu

Skafander kosmiczny Mark 1 (Wer 1) wraz z hełmem i plecakiem znajduje się na manekinie za szklaną gablotą w piwnicy Loży – siedzibie Konstelacji na Nowej Atlantydzie (planeta Jemison w układzie Alfa Centauri). Chociaż zamek jest bardzo trudny do otworzenia i wymaga odpowiednio rozwiniętej umiejętności bohatera, to kombinezon można zdobyć, wykorzystując błąd.

Cała sztuka polega na odpowiednim umiejscowieniu kursora, aby pojawiła się interakcja z poleceniem „Manekin”. Jak zobaczycie na poniższym filmie, nie jest to trudne, ale wymaga sporo precyzji i odpowiedniego umiejscowienia postaci względem gabloty.

GramTV przedstawia:

Jeżeli chcecie wykorzystać błąd i zdobyć kombinezon Mark 1, to powinniście się pośpieszyć. Jak na razie Bethesda nie zapowiedziała nowej aktualizacji do Starfielda, ale w każdej chwili może nastąpić premiera patcha, który wyeliminuje błąd. Jeżeli na początku gry chcecie zyskać pewną przewagę, to wypróbujcie poniższy sposób.

Komentarze
2
dariuszp
Gramowicz
07/09/2023 04:16
Fun_g_1_2_3 napisał:

To raczej nie jest błąd, który wymaga łatania tylko kolejne ograniczenie silnika. Między drzwiami i gablotą jest po prostu szczelina widoczna gołym okiem. Obstawiam, że gdyby tej szczeliny nie było drzwi albo cała gablota poleciałaby w kosmos przy pierwszej próbie interakcji.

Miałem podobny przypadek z gablotą na broń. Lufa wystawała i mogłeś po prostu podnieść przedmiot.

Tak, to są typowe problemy w grach Bethesdy.

Tak samo możesz kraść z półek podnosząc dowolny "legalny" przedmiot i wypychając nim przedmiot który kradniesz poza granice sklepu. Wtedy nie liczy się to jako kradzież.

Fun_g_1_2_3
Gramowicz
06/09/2023 19:55

To raczej nie jest błąd, który wymaga łatania tylko kolejne ograniczenie silnika. Między drzwiami i gablotą jest po prostu szczelina widoczna gołym okiem. Obstawiam, że gdyby tej szczeliny nie było drzwi albo cała gablota poleciałaby w kosmos przy pierwszej próbie interakcji.