Twórcy Stellar Blade opowiadają o grze na zakulisowym materiale
Na oficjalnym kanale PlayStation pojawił się nowy, zakulisowy materiał związany z grą Stellar Blade. Twórcy opowiedzieli o inspiracjach – jak przekazuje jeden z deweloperów, jeśli chodzi o design, wzorowano się między innymi na „rozpadających się” budynkach w Korei Południowej, których unikatowy urok starano się ująć w grze. Omówiono również kilka lokacji: miasto Xion, wielkie pustkowia czy przestrzeń kosmiczną.
Deweloperzy podzielili się również kilkoma informacjami związanymi z systemem walki. Jak przekazują przedstawiciele Shift Up, celem zespołu było stworzenie szybkiej i kolorowej walki, a za inspirację posłużyły gry takie jak God of War, Sekiro czy Dark Souls. Poruszono również temat bossów w Stellar Blade – tytuł ma zaoferować różnorodnych pod kątem wyglądu i stylu ataku przeciwników. Przedstawiony został Gigas (potwór w kształcie goryla), Stalker oraz Abaddon.
Spustoszona przez dziwne i potężne stworzenia Ziemia została porzucona. Resztki zdziesiątkowanej rasy ludzkiej uciekły do Kolonii w przestrzeni kosmicznej. Po przylocie z Kolonii EVE, członkini 7. oddziału powietrznodesantowego, przemierza zdewastowane pozostałości naszej planety. Jej cel jest jasny: ocalić ludzkość i odzyskać Ziemię z rąk Naytiba – złowrogiej siły, która ją zniszczyła – czytamy w opisie gry na stronie PlayStation.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypominamy, że Stellar Blade zadebiutuje już 26 kwietnia 2024. Pierwsze recenzje pojawią się natomiast jeszcze dzisiaj – 24 kwietnia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!