Strategia w stylu HoM&M III niebawem na iOS i Android. Songs of Conquest trafi na nowe platformy

Adam "Harpen" Berlik
2024/09/29 10:00
3
0

Gra okazała się wielkim sukcesem na PC.

Twórcy turowej strategii inspirowanej kultowym Heroes of Might & Magic III, czyli Songs of Conquest ogłosili, że tytuł wkrótce pojawi się na innych platformach niż PC. Studio Lavapotion poinformowało, że pracują nad wydaniem produkcji na urządzenia mobilne.

Songs of Conquest
Songs of Conquest

Songs of Conquest wkrótce na smartfonach i tabletach

Twórcy Songs of Conquest wystąpili na pokazie Mobile Gaming Show, gdzie podzielili się informacją o planowanym wydaniu produkcji na urządzenia mobilne na początku 2025 roku. Dowiedzieliśmy się, że tytuł w nowej wersji będzie posiadał dwa tryby: kampanię dla pojedynczego gracza oraz tytułowy Conquest, czyli podbój. Ma on polegać na wyzwaniach odbywających się na przygotowanych wcześniej mapach oraz automatycznie generowanych poziomach.

GramTV przedstawia:

W Songs of Conquest wcielamy się w władcę próbującego przejąć kontrolę nad krainą fantasy. Naszym głównym zadaniem jest rozbudowywanie królestwa poprzez dbanie o gospodarkę oraz rozwój armii. Możemy opracować coraz lepszą technologię oraz wznosić budynki dające nam opcję ulepszenia oddziałów biorących udział w walkach. Podczas bitew zarządzamy armią rozmieszczając ją w odpowiedni sposób oraz wydając polecenia. Jedną z postaci zajmującą się wojskiem jest Powiernik mogący wspierać nasze siły za pomocą magii oraz zaklęć.

Na koniec przypomnijmy, że Songs of Conquest zadebiutowało we wczesnym dostępie 21 maja 2022 roku, a następnie 20 maja 2024 pojawiła się pełna wersja gry. W serwisie Metacritic tytuł zebrał średnią ocen wynoszącą 78/100.

Komentarze
3
wolff01
Gramowicz
Dzisiaj 12:29
dariuszp napisał:

Z punktu widzenia twórcy, niedociągnięcia technologiczne zawsze będą ważniejsze niż zawartość. 

Za każdym razem jak robię jakiś projekt IT to nie widzę tego co zrobiłem dobrze. Widzę wszystko to co ma braki. Taka jest natura twórcy. 

Wiesz ja doceniam ten zespół. Widać że to pozytywni kolesie (lubią to co robią), zaangażowany mały zespół który ma bardzo fajne relacje z community i rozumiem ich ograniczenia i chęć dopieszczenia gry (wydaje mi się też że nie mają aż takiej spiny bo nikt ich batem nie goni).

Ale mam grę od początku EA i już od ponad roku czekam żeby do niej wrócić i z mojej perspektywy tam naprawdę nie dzieje się na tyle żebym miał chęć powrotu. Nie chcę przechodzić kampanii bo do czasu aż zamkną historię zapomnę o czym były poprzednie rozdziały (na początku były dwie kampanie które przeszedłem, teraz dołożyli kolejne dwie ale z tego co wiem to nie koniec historii).

Porównując np. do takiego Age of Wonders 4 gdzie mam ponad 220h bo ciągle dostawałem nowy content, tutaj czekam i czekam aż coś w końcu zachęci mnie do powrotu. 

dariuszp
Gramowicz
Dzisiaj 12:06
wolff01 napisał:

Wiem że jest roadmapa, ale od ponad 1,5 roku poza paroma większymi rzeczami typu poprawa AI czy nowe kampanie, zajmują się jakimiś totalnymi pierdami zamiast np. wypuścić kolejną frakcję, co w tego typu grach ma ogromne znaczenie. Wiem że koniec końców nowe frakcje zostały zapowiedziane, ale to trochę słabe że przez cały okres EA dodali może że 2-3 nowe jednostki... gra niestety dosyć szybko mi się znudziła i czekam cały czas na więcej mięsa. 

Z punktu widzenia twórcy, niedociągnięcia technologiczne zawsze będą ważniejsze niż zawartość. 

Za każdym razem jak robię jakiś projekt IT to nie widzę tego co zrobiłem dobrze. Widzę wszystko to co ma braki. Taka jest natura twórcy. 

Wydaje mi się że musieliby mieć cały team pracujący nad nową zawartością jednocześnie mając team który by naprawiał technologiczne mankamenty. 

A i czasem to jest niemożliwe bo bywa że naprawa błędów wymaga zmian np. w modelach i teraz jeżeli równocześnie próbujesz poprawić istniejące jak ktoś robi nowe - to tworzy problemy. 

wolff01
Gramowicz
Dzisiaj 11:29

Wiem że jest roadmapa, ale od ponad 1,5 roku poza paroma większymi rzeczami typu poprawa AI czy nowe kampanie, zajmują się jakimiś totalnymi pierdami zamiast np. wypuścić kolejną frakcję, co w tego typu grach ma ogromne znaczenie. Wiem że koniec końców nowe frakcje zostały zapowiedziane, ale to trochę słabe że przez cały okres EA dodali może że 2-3 nowe jednostki... gra niestety dosyć szybko mi się znudziła i czekam cały czas na więcej mięsa. 




Trwa Wczytywanie