Cloud Chamber Games „rekrutuje jak szalone” do pracy przy BioShock 4
Choć od dłuższego czasu nie pojawiły się znaczące informacje w sprawie BioShock 4, wiele wskazuje na to, że prace nad grą nabierają tempa. Jeff Spoonhower, starszy projektant przerywiników filmowych w firmie 2K umieścił w serwisie LinkedIn wpis, w którym oznajmił, że zespół Cloud Chamber Games „się rozkręca” i poszukuje deweloperów na różne stanowiska. Twórca dodał również, że studio pracuje „nad naprawdę niesamowitym projektem”.
Cloud Chamber ciężko pracuje nad kolejną odsłoną uznanej przez krytyków serii BioShock. Nasz zespół składa się z doświadczonych deweloperów BioShock i twórców innych, niesamowitych tytułów, a razem stworzymy światy, których będziesz chciał doświadczyć. Cloud Chamber aktualnie rekrutuje jak szalony twórców gier do dwóch niesamowitych lokalizacji: San Francisco Bay Area (Novato, Kalifornia) i Montrealu, Quebec. – czytamy na oficjalnej stronie Cloud Chamber Games.
Przy okazji warto wspomnieć, że według nieoficjalnych doniesień BioShock 4 ma działać na silniku Unreal Engine 5. Plotki sugerowały również, że w grze wcielimy się w kobiecą postać i zwiedzimy Antarktydę. Informacje pojawiały się jednak już jakiś czas temu, w związku z czym warto potraktować je z przymrużeniem oka. Zainteresowanym grą BioShock 4 nie pozostaje zatem nic innego, jak oczekiwać na oficjalne wieści ze strony Cloud Chamber Games i 2K.