Po zamieszaniu wokół Helldivers 2 twórcy Ghost of Tsushima postanowili wyjaśnić graczom, jak ma wyglądać sytuacja po premierze gry na PC.
Sucker Punch zareagowało na głosy graczy anulujących zamówienia na wersję PC Ghost of Tsushima. Z wyjaśnień firmy wynika jasno, że po premierze logowanie do PSN nie będzie konieczne tylko podczas rozgrywki w trybie dla jednego gracza. Inaczej sprawa wygląda w przypadku zabawy online, ponieważ dochodzi tutaj komponent wspólny dla wielu platform i ujednolicając rozgrywkę dla wszystkich, pozostawiono konieczność logowania się na koncie PSN.
Sucker Punch wyjaśnia jak będzie wyglądała rozgrywka w Ghost of Tsushima na PC
Nie udało się wczytać ramki mediów.
Jak wiecie, do korzystania z trybu wieloosobowego online w Legends i do korzystania z nakładki PlayStation wymagane jest konto PSN. Gra w trybie dla jednego gracza nie ma tego wymogu.
Po „aferze” zHelldivers 2niektórzy fani obawiali się, że podobne wymagania będą obowiązywały dla gry Sucker Punch.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Legends jest świetne. Spędziłem w tym trybie długie godziny i w końcu ukończyłem mapę na najwyższym poziomie trudności z 3 innymi ludźmi tak by nikt nie zginął za co mam kostium który mało kto posiada.
Jest 195 krajów na świecie. 177 z nich albo coś koło tego nie będzie mogło w ogóle zagrać w Legends tylko dlatego że PSN nie jest w tych krajach dostępny. W teorii można założyć po cichu oszukując na inny kraj... ale Sony ma w TOS że mogą weryfikować lokacje i Ci zbanować konto czy coś.
Więc tak czy siak wyruchają tym wymogiem kupę ludzi. I ci co się zdecydują w zasadzie dostaną półprodukt.