Capcom nie zawiódł. Podczas pokazu Capcom Showcase zaprezentowano grę Dragon’s Dogma II, czyli wyczekiwaną kontynuację pierwszej odsłony z 2012 roku. Dowiedzieliśmy się, że produkcja będzie podobna do pierwowzoru, aczkolwiek deweloperzy postanowili ujawnić nieco szczegółów na temat wielkości świata oraz rozgrywki opartej na fizyce.
Dragon’s Dogma II – prezentacja z Capcom Showcase
Reżyser produkcji, Hideaki Itsuno, poinformował, iż Dragon’s Dogma II zostanie osadzone w świecie około czterokrotnie większym od oryginału. Rozgrywka ma wykorzystywać wciągający system fizyki (możliwość zniszczenia mostu czy pociągnięcia potwora za nogę). Oprócz tego mieliśmy okazję przyjrzeć się dwóm postacią, które odegrają ważne role w fabule: władająca łukiem Ulrika oraz Nadinia, najwyższa kapłanka. Nadinia wydaje się szczególnie interesująca, gdyż należy do rasy Beastren, a jej twarz ma wzory przypominające nieco lamparta.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!